Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev: Håller med Mari-tres, Zarorna är jättefina men indion :loving: Jag tycker nog inte riktigt om kanten på Zara :oops:
Ja, jag tror faktiskt att det kan vara kanten som ställer till det här med. Får likssom inte till det riktigt bra :hmm:
Jag har läst på nåt mer ställe om kanten på Zara... hur ser den ut egentligen? Är den ofållad? Är det lika dant på Jade?
Användarens profilbild
Av mari_tres
LillaG skrev:
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev: Håller med Mari-tres, Zarorna är jättefina men indion :loving: Jag tycker nog inte riktigt om kanten på Zara :oops:
Ja, jag tror faktiskt att det kan vara kanten som ställer till det här med. Får likssom inte till det riktigt bra :hmm:
Jag har läst på nåt mer ställe om kanten på Zara... hur ser den ut egentligen? Är den ofållad? Är det lika dant på Jade?
Japp, ofållad. Misstänker att Jadesjalarna är likadana.
Användarens profilbild
Av mammagumman
mari_tres skrev:
LillaG skrev:
mari_tres skrev:
Japp! Jade är ofållad 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
mari_tres skrev:
LillaG skrev:
mari_tres skrev:
Stämmer - både Zara och Jade är ofållade. Det är nog en smakfråga (som så mycket annat vad gäller bärsjalar) vilket man tycker är bäst, fållad eller ofållad 8)
Användarens profilbild
Av hcvc
Scharlott skrev:
mari_tres skrev:
LillaG skrev:
mari_tres skrev:
Stämmer - både Zara och Jade är ofållade. Det är nog en smakfråga (som så mycket annat vad gäller bärsjalar) vilket man tycker är bäst, fållad eller ofållad 8)
Vad det är spännande att man kan tycka så olika :lol: ! Jag tycker ju att det är GENIALT att Zaran är ofållad. Med Wellen och Indion slackade det allt som oftast lite invid fållarna (alternativt skär in lite om man har otur), medan Zaran alltid satt som en smäck! Fast då är de ganska nya Didysarna, så det blir ju bättre med tiden. Men det krävs ju tyvärr rätt lång användning... Och det är ju också så bra med Zaran - att den är användbar direkt. Men där tycker vi säkert helt olika också :Hahaa: !
Användarens profilbild
Av LillaG
lilla j skrev:Jag har önskat mig en Zara i julklapp. Hoppas hoppas hoppas att jag får en :D
Blev det någon Zara i julklapp?

Nu är jag ingen Zaraägare, men dock Jadeägare numer :D. Den är helt klart lite annorlunda från andra sjalar. Är mycket :loving: i min nya sjal iaf.
Användarens profilbild
Av lilla j
Blev det någon Zara i julklapp?
Nä, ingen Zara... buhuuuuu... 8) Vi får se vad det blir för unge som kommer, så får vi se vad det blir för sjal :) Jag hoppas på att få prova en Zara innan jag bestämmer mig definitivt :)
Användarens profilbild
Av katha
Nej, nej, nej, varför var jag tvungen gå in i denna tråd....Nu måste jag ju köpa en zara igen, det är devävdasjalarnasbabyrollsroyce ju! Blunda,blunda,blunda... :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
katha skrev:Nej, nej, nej, varför var jag tvungen gå in i denna tråd....Nu måste jag ju köpa en zara igen, det är devävdasjalarnasbabyrollsroyce ju! Blunda,blunda,blunda... :lol: :wink:
:fnissa: :heart:
Vilken färg är det du fastnat för denna gången? 8)
Användarens profilbild
Av katha
Scharlott skrev:
katha skrev:Nej, nej, nej, varför var jag tvungen gå in i denna tråd....Nu måste jag ju köpa en zara igen, det är devävdasjalarnasbabyrollsroyce ju! Blunda,blunda,blunda... :lol: :wink:
Är det en tjej i magen är nog purple (el.tripink/tripurple) den som får flytta hit, är det en pojke så ligger Niike illa till(ev.ocean)... :rodna:

Det är ju bara att erkänna att jag är ellevillmissbrukare.. :oops:
Det finns inte så många att välja bland nu, de flesta har ju bott hos mig redan... :ooops:
Användarens profilbild
Av Scharlott
katha skrev:
Scharlott skrev:
Är det en tjej i magen är nog purple (el.tripink/tripurple) den som får flytta hit, är det en pojke så ligger Niike illa till(ev.ocean)... :rodna:

Det är ju bara att erkänna att jag är ellevillmissbrukare.. :oops:
Det finns inte så många att välja bland nu, de flesta har ju bott hos mig redan... :ooops:
Finns många läckra färger och just du de nämner är ju speciellt snygga :D Härligt att ha en till liten sjalbebis på gånbg så du får bära länge till :loving:
Användarens profilbild
Av katha
Om du får välja EN (ev.två) Ellevillsjal, vilken skulle det bli?
Användarens profilbild
Av Scharlott
katha skrev:Om du får välja EN (ev.två) Ellevillsjal, vilken skulle det bli?
Åh så svårt att bara välja en (eller två) :hmm: :lol: Jag hade en Original allra först. Nu en Jade Deli LE (dvs den turkosbruna) och Ocean är en klar favorit. Sedan är Curry (som sitter på skräddarbysten i Ingaredsbutiken) himla fin också, men tyvärr är inte orange min färg :| Och så finns ju Caelum också om man vill ha en mer neutral färg. Så en Zara Ocean och en Caelum She/He kanske 8)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?