Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Jag är på jakt efter lite rutiga tyger i rött och blått. Som dessa.
Någon som vet var jag kan hitta liknande?

Bild
Bild
Bild
Bilder lånade från Room Seven :loving:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänkte tipsa om Stoff och Stil jag också. Annars kan jag tänka mig att tygaffärer med mest gardintyger har en del sånt, och så second hand-butiker och loppisar förstås.
Av småtroll
Själv har jag tingat morfars utslitna skjortor, då han endast sliter ut armbågarna :loving: . Annars vet jag att jag har en bit rutigt liggande med mest rött, ska kolla imorgon- men ska jag vara ärlig så har jag lite dålig koll på mina lådor för tillfället, då vi planerar flytt.
Av Ponyo
Jag lyckades hitta en hel del på Dollys! :vågen:
De har så gamla tyger att det blir rätt.

Varken stoff och stil, NK eller Ohlsons tyger har haft det jag letat efter.

Så nu kan jag börja med mitt lapptäcke. :vågen:
Av Smultronbarn
Det beror på hur stora bitar du behöver. Här i Gbg finns en affär som säljer färdiga lappar till lapptäcken, men tror de har på rulle också. Fast jag vet ju inte om de säljer på postorder... :hmm: Måste kanske kolla vad de heter också... :roll:

Edit: Såg att du hittat nu! :tumup:
Men vad är Dollys för en bra affär?
Av Ponyo
Smultronbarn skrev:Det beror på hur stora bitar du behöver. Här i Gbg finns en affär som säljer färdiga lappar till lapptäcken, men tror de har på rulle också. Fast jag vet ju inte om de säljer på postorder... :hmm: Måste kanske kolla vad de heter också... :roll:

Dollys har ett lite udda sortiment. Så udda att de är före (utan att veta om det)
Av Smultronbarn
Bubbi skrev:
Smultronbarn skrev:Det beror på hur stora bitar du behöver. Här i Gbg finns en affär som säljer färdiga lappar till lapptäcken, men tror de har på rulle också. Fast jag vet ju inte om de säljer på postorder... :hmm: Måste kanske kolla vad de heter också... :roll:

Dollys har ett lite udda sortiment. Så udda att de är före (utan att veta om det)
Aha! Shysst! :D Gissar att den ligger i Sthlm då.
Användarens profilbild
Av miom
fick se ett jättefint lapptäcke i julas. Det var sytt av gamla vita linnekökshandukar med broderier på där fyrkanter med broderierna bildade ett mönster runt täcket. Baksidan var en stor gammal linneduk :love: det var fina inslag av tunna linjer med blått i det också.
Användarens profilbild
Av miom
Vad vadderar du lapptäcket med? Jag vadderade ett lapptäcke med bordsfilt. Det blev jättebra för det blev liksom lite tyngre. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?