Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:
ellla skrev:
solängel skrev:Jag har blivit kär! :loving: Garnkär! :mrgreen:

Vikinggarns eco-alpacka är alldeles :love: underbar! Det känns som att sitta med en mjuk gosig kissekatt när man stickar. Garnet bara glider mellan fingrarna och det är såååå mjukt. Faktiskt nog det mjukaste garn jag provat. Någonsin.
Härligt! :vågen:
Hittade du möss-mönstret förresten? När jag ravelryar på det så blir det det där mönstret med pärlor...
Det är precis den jag letade. Pernilla skickade pdf:en till mig igår när vi var där. Det lutar kanske åt att jag måste regga mig på ravelry ändå. Men jag vill inte... :hide: :wink:
jag använder inte ravelry så mycket!
kvarnvik skrev:
solängel skrev:
ellla skrev:
solängel skrev:Jag har blivit kär! :loving: Garnkär! :mrgreen:

Vikinggarns eco-alpacka är alldeles :love: underbar! Det känns som att sitta med en mjuk gosig kissekatt när man stickar. Garnet bara glider mellan fingrarna och det är såååå mjukt. Faktiskt nog det mjukaste garn jag provat. Någonsin.
Härligt! :vågen:
Hittade du möss-mönstret förresten? När jag ravelryar på det så blir det det där mönstret med pärlor...
Det är precis den jag letade. Pernilla skickade pdf:en till mig igår när vi var där. Det lutar kanske åt att jag måste regga mig på ravelry ändå. Men jag vill inte... :hide: :wink:
Klart att du ska, det är en outsinlig källa till inspiration :tumup: (kanske är det du är rädd för :lol: )
Jo, det var ju just det... :roll: var köper jag sticktid? Eller är det hembiträde man ska satsa på, kanske? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Fryle
Bubbi skrev: Denna var lite sjalbarnig:
Bild
Ja, det måste jag säga! (Fast det ser ut att vara många trådar att fästa...)
Av Umma
Bubbi skrev:Nu har jag handlat en massa garn. Hittade lite roligt som jag vill dela med mig.

Denna ska jag sticka:
Bild
Denna gillar jag! Var hittar man ett sådant fint mönster då :rodna: ?
Användarens profilbild
Av MuuM
Umma skrev:
Bubbi skrev:Nu har jag handlat en massa garn. Hittade lite roligt som jag vill dela med mig.

Denna ska jag sticka:
Bild
:iagree: Debbie Bliss?
Användarens profilbild
Av glis
Jag har blivit torr och narig om händerna i vinterkylan, och för första gången någonsin har jag fått sprickor på ovansidan av vänster pekfinger. Det gör sketaont att sticka!
Och jag är hos mina föräldrar och de verkar inte ha någon tunn tape utan jag får sätta på ett tjockt plåster och då blir det okänsligt att sticka. :evil:
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:Jag har blivit torr och narig om händerna i vinterkylan, och för första gången någonsin har jag fått sprickor på ovansidan av vänster pekfinger. Det gör sketaont att sticka!
Och jag är hos mina föräldrar och de verkar inte ha någon tunn tape utan jag får sätta på ett tjockt plåster och då blir det okänsligt att sticka. :evil:
Det finns ju ett aloeveragarn som ska vara såå mjukgörande för fötterna om man stickar sockar av det, det kan kanske vara nåt att sticka i :D Fast jag har bara sett det i hysteriskt melerat, så kanske inte ändå :roll:
Av Ponyo
MuuM skrev:
Umma skrev:

Denna ska jag sticka:
Bild
:iagree: Debbie Bliss?
jag har papperskopia. Kan skanna in på måndag åt er.
Av Umma
Jag är ju inte klok för nu har jag börjat sticka samma sjal som jag drog upp häromdagen. I samma garn. Jaja. Det blir en Baktus (rätstickad trekantig enkel historia) i Kaunis regnbågsgarn. Och jag är färdig med min första mönstergrej, en halsduk i Feathers and fan/Påfågelmönster, det var ju rätt skoj och enkelt. Ska börja blocka den så fort barnen lagt sig. :D

Jag :heart: stickning.
Användarens profilbild
Av Fryle
kvarnvik skrev:Tycker ni att det är dags att starta en ny tråd?
Nej, det går väl till 300? Varför inte köra tills trådänden tar slut? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av tweed
Fryle skrev:
kvarnvik skrev:Tycker ni att det är dags att starta en ny tråd?
Nej, det går väl till 300? Varför inte köra tills trådänden tar slut? :Hahaa:
Då försvinner ju inläggen och vi är många som är lite fåfänga med våra stjärnor och så :floet2:
  • 1
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?