Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ChocolateChip
Hej...Jag har en liten på 1 år och vet inte vad jag ska välja att bära honom i.Får väldigt lätt ont i axlarna när jag bär...Sen undrar jag hur ni gör på vintern när ni bär...om man har barnet på ryggen,hur mycket klär ni på dem?Blir det byllsigt och trångt att bära på rygg vintertid?Har ni sele el sjal,vilket är mest praktiskt med mycket kläder?Tacksam för svar :D
Av ChocolateChip
Juliusdotter skrev:Vad bär du i nu, med tanke på att du får ont i axlarna.
Jag har inget bärhjälpmedel nu...Hade en sjal och även en Manduca men sålde dom då de inte blev använda under bebistiden!
Skulle behöva ha nåt då jag är ute med e två större barnen i skogen...lite svårt att dra vagnen :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag hade ingen MT men lånade en en gång och jag tyckte den var suverän på vintern med tjocka kläder utanpå jackan, han kändes lätt som en bomullstuss! Enklast är det ju att bära på magen inuti jackan tycker jag men dom blir ju fort lite för stora för det ;)
Av ChocolateChip
Jennelii skrev:Jag hade ingen MT men lånade en en gång och jag tyckte den var suverän på vintern med tjocka kläder utanpå jackan, han kändes lätt som en bomullstuss! Enklast är det ju att bära på magen inuti jackan tycker jag men dom blir ju fort lite för stora för det ;)
Ja,han känns ju lite stor att ha under jackan :D MT köpte jag en gång med andra barnet men det var inte alls nåt för mig..tyvärr!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag gillade dom inte heller, men utanpå jackan o med alla kläder kändes det hur bra som helst! Kolla om du har någon i din närhet du kan få prova?
Användarens profilbild
Av vera76
Ergo på ryggen tycker jag funkar bäst för ett ettåring. Om man inte ska gå superlångt och det inte är så kallt kan det räcka med ett fleaceunderställ på ungen. Lycka till :D
Användarens profilbild
Av Sarai
En ettåring på ryggen skulle jag nog sätta i en ergonomisk sele och klä på för utevistelse. Min erfarenhet är att de gärna vill ner och kolla läget lite när man stannar. :) Vilken sele är däremot lite svårare. Jag tyckte att Ergon började bli lite kort i ryggdelen ungefär sådär dags. Särskilt med mycket kläder på barn och förälder. Själv skulle jag välja en sele med högre ryggpanel, t.ex. Manduca. Jag har dock inte provat den själv.
Har du möjlighet att gå på träff eller hitta någon ambassadör i Karlstad så att du kan prova olika selar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?