Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Umma
:app: bra och fina idéer! Hur har du gjort piratpengarna? Tja det är väl snart dags att börja med årets kalenderpresenter... :hmm:
Användarens profilbild
Av little_me
Umma skrev::app: bra och fina idéer! Hur har du gjort piratpengarna? Tja det är väl snart dags att börja med årets kalenderpresenter... :hmm:
Det var lite tema på årets kalender med antingen grejer till m's kök eller priatgrejer! han har helt snöat in på pirater! :loving:

Piratpengarna var superenkla och den mest uppskattade presenten! Har lekts massor med!

Jag tog rundstav och sågade av ganska tjocka (nästan 1cm ananrs är det lätt att de flickar sig och går sönder på en gång) bitar. Filade/sandpaprade kanterna. Sprayade med guld och silverfärg (gjorde två påsar) och sen klarlackade jag när de torkat.
Man kan ju ge sig påatt dekorera med siffror etc, men det lät jag bli och jag tror det blev bättre så!
Lycka till! :tumup: Klart det ksa börjas i tid! 8)
Användarens profilbild
Av little_me
ZaZi skrev::urule:

Glassen var ju helt underbar. :loving:
:rodna: Tack! 8)
Det var lite pyssel med den, men sen blev det bra! Jag får nog inte godkänt av nån syslöjdslärare för det är verkligen hemmafix och lösninagr a la Michaela! :lol: :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?