Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det beror på vilken sorts sjal du vill prova. Trikå eller vävd?
De jag ska testa till nya bebisen är trikåsjalarna från rebozo och hoppediz, har hört de ska vara mysiga. Jag tycker sjalarna med paneler är fina men jag kan ju inte knyta en sjal helt rak så panelen blir på sniskan( inte så fint..).
Ellevill kommer ut med nya sjalar, hörde ryktas om att hon skulle försöka sig på blandade material i sjalarna nu (förutom den i siden).
Jag hänger inte med själv i svängarna och tassar lite lätt.... :D
katha skrev:Det beror på vilken sorts sjal du vill prova. Trikå eller vävd?
De jag ska testa till nya bebisen är trikåsjalarna från rebozo och hoppediz, har hört de ska vara mysiga. Jag tycker sjalarna med paneler är fina men jag kan ju inte knyta en sjal helt rak så panelen blir på sniskan( inte så fint..).
Ellevill kommer ut med nya sjalar, hörde ryktas om att hon skulle försöka sig på blandade material i sjalarna nu (förutom den i siden).
Jag hänger inte med själv i svängarna och tassar lite lätt.... :D
Vävd, trikå vad är det. :Hahaa: :oops:
(Tror jag har missat din BF!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - lite avis är jag nog för maken vill inte ha fler än de tre han har så jag får nog inte bära mer.... snyft... Men kul att du ska få göra det thowida!!! Ser fram emot alla fina sjalar du kommer att visa upp här!!!)
Av sjaltokan
legenden29 skrev:(Tror jag har missat din BF!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - lite avis är jag nog för maken vill inte ha fler än de tre han har så jag får nog inte bära mer.... snyft... Men kul att du ska få göra det thowida!!! Ser fram emot alla fina sjalar du kommer att visa upp här!!!)
tack :heart:

vad skulle du köpa om fick drömma då :mitvit:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?