Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vet inte om det syns i min nya avatar, men jag fick testa en flätad korg som man bär på ryggen med bärremmar. I Slovenien användes de förr för att bära hem hö från oländiga marker (det är VÄLDIGT kuperat på alpernas sluttningar...). Även barn transporterades på detta sätt emellanåt.

http://www.alltforforaldrar.se/gallery/ ... hoto=18910

Ellen fann sig direkt tillrätta och ställde sig upp i korgen och höll i handtaget. Storebror var lite mer avvaktande och sjönk ihop och satte sig i en hög på golvet på korgen.

Bärkomfort?? Nja. Ganska smala axelremmar i skinn, ingen vaddering, inget avlastande bälte...

Hippfaktor?? Nja, men skulle garanterat vara uppseendeväckande i shoppingcentrat...

//Kaja
Senast redigerad av Kaja den ons aug 22, 2007 08:30, redigerad totalt 4 gång.
Användarens profilbild
Av sanna73
Coolt, skulle helt klart väcka uppseende på stan nu när sjalar blir allt vanligare :lol:
Användarens profilbild
Av Elsa
Vad roligt! Skulle vara kul att se bilden i större format. :D
Användarens profilbild
Av Kaja
Fick inte in någon bild här, men en länk finns i alla fall.. Synd att mamman blundar på kortet, men det var det kort där själva bärdonet och dottern syntes bäst.

//Kaja
Av eamane
Så vitt jag kan se på din avatar ser det lite kul ut ja :) Kanske inte så ergonomiskt för dej men för barnet :)
Användarens profilbild
Av Helena
Skojigt, antar att de var starka och vana vid att bära. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?