Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag tänkte sy lite leksaksmat till barnen och kollade på filten på stoff och stil men det var ju inte dom färgerna jag ville ha.
Jag funderar över om det går att sy i krossad velour? Att det går fattar jag, men tror ni det blir snyggt?
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Boli ... up_id=4488
Velouren finns också i ganska många färger men inte riktigt lika många och priset är ju 4 gg så högt. :evil:
http://www.stoffochstil.se/Katalog/Mode ... up_id=4817
Någon som testat att sy leksaksmat i krossad velour? Hjälp :hmm:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tror inte så mycket på den krossade, visst det går ju som du säger. Men det är ändå en del jobb och jag tror inte det blir så snyggt. Vanlig velour eller fleece tror jag mer på.

på proverna ser den ju iofs bra ut, men i verkligheten tycker jag det brukar se ganska tråkigt ut. Har bara använt till kungamantel.
Av Vinterhumlan
Anna skrev:Jag tror inte så mycket på den krossade, visst det går ju som du säger. Men det är ändå en del jobb och jag tror inte det blir så snyggt. Vanlig velour eller fleece tror jag mer på.

på proverna ser den ju iofs bra ut, men i verkligheten tycker jag det brukar se ganska tråkigt ut. Har bara använt till kungamantel.
:iagree: om allt du skriver Anna!
Det kan bli himla fint med fleece också, måste inte vara velour.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag tror jag släppt tanken på den krossade sammeten redan. Jag hittade velour in många fina färger hos Swelogent och sen har dom lite mer filt också så nu försöker jag bestämma mig om jag ska sy i velour eller filt eller kanske både velour och filt :D
Små stekta ägg är ju löjligt enkelt att göra i filt och sen har jag hittat den här säljaren på etsy som har helt fantastiska saker i filt
http://www.etsy.com/view_listing.php?li ... d=36460218
Jag är sugen på att försöka mig på dom små vita marängerna Bild
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad fint! :love:

Jag hade nog resonerat som så att om det var till mindre barn som är benägna att stoppa leksaksmaten i munnen så är velouren att föredra.
Till lite större barn som inte stoppar i munnen blir det säkert jättebra med filt. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?