Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag måste... oja mig kanske? Jag har just stickat ihop min Sylvi. Jag stickar den i ett stycke eftersom jag avskyr montering och har nu stickat första varvet ovanför ärhålorna! Mycket stolt, och lite tagen av hur långt det blir runt! Jag tror att det kan fungera ganska bra, läste på Ravelry om någon som trodde att det kunde bli hängigt, men jag måste ju troligen filta den i vilket fall så det kvittar ju!
Användarens profilbild
Av ellla
glis skrev:Jag måste... oja mig kanske? Jag har just stickat ihop min Sylvi. Jag stickar den i ett stycke eftersom jag avskyr montering och har nu stickat första varvet ovanför ärhålorna! Mycket stolt, och lite tagen av hur långt det blir runt! Jag tror att det kan fungera ganska bra, läste på Ravelry om någon som trodde att det kunde bli hängigt, men jag måste ju troligen filta den i vilket fall så det kvittar ju!
Härligt!
Min ligger i en påse och samlar damm :D
Ska ta itu med dem sen. Efter jul. Och nyår.
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:
glis skrev:Jag måste... oja mig kanske? Jag har just stickat ihop min Sylvi. Jag stickar den i ett stycke eftersom jag avskyr montering och har nu stickat första varvet ovanför ärhålorna! Mycket stolt, och lite tagen av hur långt det blir runt! Jag tror att det kan fungera ganska bra, läste på Ravelry om någon som trodde att det kunde bli hängigt, men jag måste ju troligen filta den i vilket fall så det kvittar ju!
Härligt!
Sicken tur att jag inte började på den, med tanke på hur lång tid det tagit att få klart min uppifrån- och nedkofta. :roll:
Användarens profilbild
Av ellla
MuuM skrev:
ellla skrev:
Härligt!
Sicken tur att jag inte började på den, med tanke på hur lång tid det tagit att få klart min uppifrån- och nedkofta. :roll:
Fast den är ganska snabbstickad när man väl håller på med den! Fast min ena arm blev ful. Det vrider sig liksom när man stickar mosstickning på rundsticka...
Användarens profilbild
Av ellla
glis skrev:Och ja gär jättesugen på en uppifrån och ner... och Sylvi går verkligen inte fort, jag har ju gått ner nästan tio kilo sedan jag började med den så jag kasnke ändå inte kan ha den.
Härligt! Kan tänka mig att det blir som mest maskor just nu... Bara ryggen gick ganska snabbt frammåt :tumup:
Är sååå glad :D
Idag låg ett paket under granen fråm maken och barnen. I paketet fanns ett deluxe set med nova metall :vågen:
Är så sugen på att prova dem med en gång men jag måste virka klart Kittydockan som jag börjat på till Millies födelsedag den 5:e. Sedan blir det stickning för hela slanten!
Av Umma
Maddemoa skrev:Är sååå glad :D
Idag låg ett paket under granen fråm maken och barnen. I paketet fanns ett deluxe set med nova metall :vågen:
Är så sugen på att prova dem med en gång men jag måste virka klart Kittydockan som jag börjat på till Millies födelsedag den 5:e. Sedan blir det stickning för hela slanten!
:app: vilken fin julklapp!! Jag får satsa på att köpa lite stickiga grejer till mig själv i stället, kanske med alla pengar man har till övers nu efter jul. :whut:
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Koftan blev en hit! Och den passade perfekt. Eller nästan. Ska bara fixa till en liten sak :D
:tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
glis skrev:Grattis på julafton! Hoppas fler får så fina paket!
Nej, inga paket precis, hos oss är det mest barnen som får. Men jag kunde ta fram stickningen efter maten och det är ju trevligt det med!
Nu har jag repat upp på min revontuli så nu kan jag börja sticka på den igen. Äntligen, det var segt att dra upp.

Och väskan från julkalendern är klar. :vågen: Bild kommer när jag är hemma och har en datorkabel till kameran.
  • 1
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 252
  • 267

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?