Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Har ni beställt därifrån? Hur är tygerna och servicen? Den tid det tog från det att jag beställde katalogen till det att den kom var ju inte direkt uppmuntrande :(

Prissättningen tycker jag också var intressant. Mycket hade ganska normala priser men vissa saker var jättebilliga. Som tex dupinsiden för 159:- :shock: vad ska man tro om kvaliten????

En del fint har de ju iallafall. Jag som inte skulle ha några nya gardiner i barnens rum kan nog inte motstå det här;
Bild
Av Petra
Jag har varit besviken på vissa saker i gardintygsväg. Beställer provbitar numera. Servicen kan inte klagas på.

Köper fleece där och varit jättenöjd.
Användarens profilbild
Av sus
Har ingen aning om kvalité och service och så, men gardinerna var ju verkligen jättefina :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har köpt gardintyger där, och varit jättenöjd. Jag kommer inte ihåg hur snabbt de skickade, men hade det tagit oacceptabelt lång tid hade jag nog kommit ihåg det...
Användarens profilbild
Av aha
Jag har beställt därifrån. Köper fuskmocka till mina tygisar där.
Normala leveranstider tycker jag.

Provbitar är ett bra tips om man är osäker. Det kostar inget heller.
Så gjorde jag för att se om deras fuskmocka skulle funka i blöjor. Fick hem prov som jag tvättade och sen provblötte.
Av Petra
aha skrev:Jag har beställt därifrån. Köper fuskmocka till mina tygisar där.
Normala leveranstider tycker jag.

Provbitar är ett bra tips om man är osäker. Det kostar inget heller.
Så gjorde jag för att se om deras fuskmocka skulle funka i blöjor. Fick hem prov som jag tvättade och sen provblötte.
Var mockan bra? Jag har tittat på den och tvekat.
Användarens profilbild
Av Pyron
Jag har beställt olika "tygpaket" därifrån. (fanns inte med i senaste katalogen)

Och jga är jättenöjd med kvalliten.
Av Mumskickan
aha: Vilken fuskmocka var det du köpte? Det fanns flera olika verkar det som.
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså jag skickade efter provbitar av fuskmockan och de olika färgerna funkade olika bra :roll: . vissa släppte inte igenom vatten alls... så jag vet inte om jag vågar beställa det.

fast annars har jag inte haft några problem med dem, det är schysst att man får tygprover gratis!
Användarens profilbild
Av aha
Jag har köpt den dom kallar "mjukmocka".
Finns i färgerna dimblå, isblå, ljusbeige, grå, camel och svart :wink:
Jag har dimblå, isblå, ljusbeige och svart och alla dom funkar jättebra i blöjor.
Våra blöjor har varit igång i flera veckor nu och jag märker ingen skillnad på dom jag sytt själv och dom jag köpt.
Känns torra och sköna mot lillen även när dom är kissade i.

Så ja, jag tycker att mockan funkar bra. Dom kunde ju haft lite fler och roliga färger men man kan inte få allt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?