Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Är ju så jättesugen på att köpa en men den verkar vara slut på den enda svenska sidan jag hittar den på. Någon som har en och kan recensera den? Eller kanske rent av vill bli av med en? Själv gillar jag poncho men vill inte börja mecka med den jag har för den är liksom stickad på fel ledd (snett) för att göra ett hål och så har jag inget garn som är likt :cry: .
Användarens profilbild
Av zero.sara
:eld: :eld: :eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Det fanns någon kvar, det hade ändrat sig :vågen: Så nu är det beställt, har redan börjat vänta fast jag just lagt beställningen :oops: Hoppas att den hinner komma innan helgen (om det skulle bli kallt :lol: ) Hade kollat med mannen först att det var OK, så nu börjar kampanjen för en sjal till... Måste ju ha något snyggt att bära i under ponchon :P
Användarens profilbild
Av zero.sara
Känner att tråden ligger lite fel också, blev lite ivrig när jag la in den :oops:
Användarens profilbild
Av Helena
Vad spännande! Du får ta med den på en sjalträff, så vi får se den. :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Självklart tar jag med den på sjalträff :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Finns det bild någonstans så man vet vad det är för en du pratar om. Jag hade en poncho men då äiskää i vintras och för mig var den jättebra. Funderar på hur jag ska göra i vinter då jag tror att sonen vill leka en del själv och då känns det inte så praktiskt att ha honom innanför jackan.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Här finns bild :D
www.pepplon.se/product_info.php?products_id=2417

Har hamnat under fel forums rubrik, mitt fel skäms lite :oops:

Älskar min vanliga poncho också men den är inte tillräckligt vid i halsen för att det ska fungera med barn på mage eller rygg :( Men nu har ju det löst sig :D hoppas jag får den imorgon annars kommer den nog på torsdag.
Senast redigerad av zero.sara den ons aug 22, 2007 11:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den har kommit!!!!! :eld: :eld: :eld: :eld: :eld:
Användarens profilbild
Av lingonben
Oj vad snygg! :shock: Och på rea!!! :twisted: *springerivägochtömmerspargrisen*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?