Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Många gånger när någon har kollat över min axel när jag skrivit in adressen har jag fått den frågan...
Och: Jag läste adressen som "själbarn" själv första gången jag såg en länk på FL.
Den ger ju onekligen lite sekt-vibbar...
Nån mer än jag som råkat på detta?
själbarn är vad mobilen skrev som stavningsförslag. numera kan den stava till sjalbarn. 8)
Bästa felstavningen som stora tjejerna fortfarande garvar åt är när mobil hjälpte mig att stava och jag inte riktigt läste igenom
när jag skickade meddelande till Zingo. "sjalbaggar" det är våra små det :mrgreen:
Det har jag aldrig tänkt på, jag brukar mest undra vad sjalbärn är. :hmm:
Men så kommer jag på att bärn förmodligen är någon dialekt för något med bära.
Typ:
- Ska han gå själv?
- Nä, jag sjalbär'n!
Hos oss har termen "sjalbarn" vidareutvecklats till "accessoarbarn", av mannen när han ville ha ett eget, "manligt", barnbärar-ord. (eftersom han minsann bär på sin starka arm utan något långt och tramsigt tygdjävulskap)
När registrerade mig och fick ett mail så såg min man det, han läste också "själbarn" och undrade vad det var för trams jag pysslade med. :fnissa: När han fick veta att det naturligtvis var sjalbarn (ganska långt innan Thor kom till..) tyckte han att det lät toppen. :tumup:
joannaoj skrev:Hos oss har termen "sjalbarn" vidareutvecklats till "accessoarbarn", av mannen när han ville ha ett eget, "manligt", barnbärar-ord. (eftersom han minsann bär på sin starka arm utan något långt och tramsigt tygdjävulskap)
:Hahaa:
JinxLinda skrev:
joannaoj skrev:Hos oss har termen "sjalbarn" vidareutvecklats till "accessoarbarn", av mannen när han ville ha ett eget, "manligt", barnbärar-ord. (eftersom han minsann bär på sin starka arm utan något långt och tramsigt tygdjävulskap)
:Hahaa:
:iagree:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?