Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av H_82
Hej
Jag har dotter på tre månader som jag bär väldigt mycket, främst inomhus men hoppas kunna bära mer ute när det blir lite varmare. Har en bb active som använts väldigt sparsamt då den är en ryggdödare. Har nu införskaffat en Manduca som jag är väldigt nöjd med. Har även en Tricot slen sjal och det är absolut det mysigaste att ha henne i sjalen, men hon är ganska tung väger över 7 kg nu och jag känner att trikåsjalen börjar bli svajig. Kan någon rekomendera vad jag ska skaffa för sjal som fungerar nu när hon är tyngre? Vill gärna ha något lätthanterligt och i nån fin färg.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Förslagsvis en som inte är så bred, som en didymos till exempel. Det är visserligen en smaksak, men jag gillar inte breda sjalar :lol:
Enklaste sättet är nog att helt enkelt välja den snyggaste, de flesta sjalar är rätt så likvärdiga.
Av sjaltokan
Välkommen hit.
Du har ingen bärsjalsambassadör eller sjalåterförsäljarei din närhet som kan visa dig några olika sjalar?

Annars är väl mitt tips att välja den du tycker är snyggast, de är ganska likvärdiga, en del lite smalare, en del bredare, några tunnare, ändra lite tjockare och vad man gillar är från person till person. Det kanske viktigaste är att välja en lagom lång sjal utifrån din kroppslängd och storlek, för att knyta en alldeles för lång sjal är inte kul.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?