Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Är på jakt efter rullkniv och skärunderlag samt nå hårt material att göra mönster på som man lätt kan skära runt sen och som kan användas många ggr. Vart hittar man sådana saker?
Användarens profilbild
Av teres
Glöm inte en bra penna, jag brukar använda en permanent penna för att skriva på cd skivor, plast är ju inte alltid det lättaste att skriva på annars.
Av lilla trasdockan
Sådana pennor har vi i massor :) sågar man ut mönstret? Tänkte så det inte e för avancerat
Användarens profilbild
Av teres
Tunn plast, jag klipper med vanlig pappersax. Finns kanske tjockare om man vill ha det lättare att rita runt men om man lägger en tyngd på tycker jag det ligger bra an mot tyget, genomskinligheten gör det enkelt att rita av och ändra mönstret och som sagt, lätt att klippa ut.
Jag gör ett hål (förstärkt med tejp) uppetill, sedan samlar jag mönster som hör ihop på ett lite utfällt gem. Därefter hänger jag upp dem på en krok, på ett snöre som är fastsatt tvärs över liten vägg i syrummet, så har jag mina favvismönster lätt till hands.

Efter att i ett par år krånglat med vilka mönster hör ihop med vad så har jag blivit lite besatt av att märka upp ordentligt på mönstret vad det är, storlekar etc.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?