Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
Hur gör ni andra då? Kan man använda paraply fast än det är snö? :hmm: Vi har liksom inte tagit oss ut idag för att jag inte vill att Thor ska bli en snögubbe. :lol:
Användarens profilbild
Av nakum
Jaa, det kändes ju rätt fånigt i somras när jag brukade ett paraply som parasol när solen var som värst. :lol:
Jag är nog bara lite pjoskig. Han lär ju inte må dåligt av att bli lite snöig, bara han håller sig varm.
Användarens profilbild
Av hörnsten
Jag använde bara bärskydd förra året (när min son var 1 dag äldre än vad din son är nu 8) ) och det funkade bra. Han blev aldrig kall fast det kom snö på huvudet.
Av Ponyo
Såhär såg vi ut för nästan två år sedan när det snöade:
Senast redigerad av Ponyo den mån okt 08, 2012 17:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av nakum
hörnsten: Dåså! Då ska vi väl ge oss ut i snön ändå. :vågen: Jag visste liksom inte alls hur jag skulle göra, förra gången det snöade satt han ju med huvudet innanför sjalen och hade troligtvis inte en tanke på snön. :wink:

Bubbi: Åh, smaka på paraply gör Thor med! :loving: Fast det såg ju inte så knasigt ut med paraply ändå, kan kanske vara idé att ha det om det vräker ned eller om det är snöblandat regn.
Användarens profilbild
Av Scilla
ellla skrev:Paraply är ju bra om det blåser också!
Första gången jag hör någon säga det faktiskt :fnissa: Fast jag har också alltid kassa paraplyer som vänder sig ut och in för ingenting.
Användarens profilbild
Av tesoj
Bubbi skrev:Såhär såg vi ut för nästan två år sedan när det snöade:
Bild
Vilken fin mössa, har du mönster till den?
Av Ponyo
tesoj skrev:
Bubbi skrev:Såhär såg vi ut för nästan två år sedan när det snöade:
Vilken fin mössa, har du mönster till den?
Ja, i någon av de långsamma trådarna. Ska leta :D
Senast redigerad av Ponyo den mån okt 08, 2012 17:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tesoj
Bubbi skrev: Ja, i någon av de långsamma trådarna. Ska leta :D
Tack så mycket :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?