Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Hur ska jag få min bror och framför allt svägerskan att förstå att sjal/ergonomisk sele är bättre än Baby Björn selen. Svägerskan är så rädd att sticka ut, att inte ha det "alla andra" har. Jag har tipsat om Becon, men vet inte om det föll i god jord. :roll:
Finns det någon bra sida på nätet man kan läsa om sådant här, ja förutom här då :wink:
Jag anses som lite "flummig" som bär i sjal och har tygblöjor.

Hjäääälp mig, piiis.
Användarens profilbild
Av Helma
Tväråna skrev:Kan du inte visa henne den där artikeln om Hollywood-kändisar som bär i sjal? Det var en länk till den i nån tråd nyligen...
När jag frågade var det var för "fel" med sjal fick jag svaret att det ser sportigare ut med sele :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
annelie skrev:var det inte hoppediz som hade en som var lik babybjörn fast ergonomisk?
Det ska helt klart kollas upp.
Användarens profilbild
Av lillvilda
hahah känner så igen det där men de brukar komma krypande sen efter ett tag. min syster skulle ju inte bär alls först och vem ringer om inte hon å ber mig hjälpa henne hitta bärredskap, som ja sa det går inte va mamma utan att bära. ja inte en sjal än då :wink: för de e ju för flummigt..men vänta bara snart sitter hon i träsket.
Har 2 vänner som först tyckte min mei tai var så komplicerad men efter att sett dess smidighet och känt lite på den så har de börjat bli "flummblinda" och börjar dras ner i träsket. De kommer tillbaka när bb inte håller måttet :D Kompisar som fått sluta bära sin barn för de orkar inte bära i bb brukar jag erbjuda att prova min mei tai och gissa om de blir förvånade. Min cammo meitai är inte så skrämmande och en bra inkörsport till sjalbärande.

jag har en kompis vars kille är lite svårt övertalad så då ställer jag gärna upp med bevis. Deras bebis är inte född än men de ska komma till mig om en vecka å jag har sett till att låna ihop en babybjörn så ska de få prova med min 4 månader son å själv känna skillnaden. Då Då löser det sig nog av sig själv :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ska iväg till en kompis idag och visa trikåsjalen, hennes bebis är 2 månader yngre än min och mindre i vikt och hon kan inte bära honom längre i bb. Så jag föreslog att hon skulle prova min sjal och kolla in här :) Får se i eftermiddag om hon nappat...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jodå nu har jag varit ute på sjalfrälsning :) Kompisen tyckte det såg lite krångligt ut men var positiv till att prova, lillskruttan min somnade dock i sjalen och hennes kille hade redan somnat så det blev inte av att prova idag... Men hon blev helt klart intresserad, får se om hon dyker upp här i framtiden. Vi får testa en annan dag då min tjej är på bättre humör och inte somnar i sjalen.
Det kom en annan tjej till på besök när jag var där som hade en ettåring och hon hade minsann trivts med sin bb jättebra! sådet så! (enligt henne) och man kunde ju i alla fall inte bära dom så länge till (syftade på våra barn 2,5 mån och 4,5 mån gamla) Kunde inte låta bli att påpeka för henne att man kan bära på ryggen också och då bära tills barnen är 3-4 år åtminstone.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?