Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
beve skrev:Jag är sjuk, efter en stark ekonomisk kris vi har just fått skattepengarna och jag köper... en Zara varje dag :hide: Somebody stop me! :help:

Jag kan se att jag är inte ensam i Sverige och även utland. För alla som vill köpa en Zara och vill se bra, men BRA bilder på sjalar här finns en link med 7 sidor:
http://www.flickr.com/photos/38216754@N04/
Har du ALLA de sjalarna?! :siishah:
Du vill inte sälja/byta nån? :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
katha skrev:
beve skrev:Jag är sjuk, efter en stark ekonomisk kris vi har just fått skattepengarna och jag köper... en Zara varje dag :hide: Somebody stop me! :help:

Jag kan se att jag är inte ensam i Sverige och även utland. För alla som vill köpa en Zara och vill se bra, men BRA bilder på sjalar här finns en link med 7 sidor:
Har du ALLA de sjalarna?! :siishah:
Du vill inte sälja/byta nån? :roll:
Jag har en känsla av att det inte är hennes sida :wink:
Användarens profilbild
Av beve
Nej, men den är inte min websida! :D Jag vet inte vem är hon, tyvärr.

Jag har fått bara en lemongrass (fiiin och mjuk), väntar på en Niike och på Casamias Earthen nästa vecka :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag äger ju faktiskt en Zara nu för tiden :fnissa: efter att ha hängt i tråden sedan den startades :Hahaa: men jag måste säga att jag är inte jätteimpad än så länge.
Användarens profilbild
Av LillaG
Hur är Zara i längden... håller den måttet? Mao ska jag ha en 4,7 eller 5,2 om jag vill ha ganska exakt 5 m sjal?

Och nån som vet motsvarande för Jade?
Användarens profilbild
Av beve
mari_tres skrev:Jag äger ju faktiskt en Zara nu för tiden :fnissa: efter att ha hängt i tråden sedan den startades :Hahaa: men jag måste säga att jag är inte jätteimpad än så länge.
Intressant! Tack mari_tres precis vad jag behövde höra :tumup: (hade beställt en original också men den är DEN SISTA! :shifty: :lol: ).

Varför inte impad så länge?
Användarens profilbild
Av mari_tres
beve skrev:
mari_tres skrev:Jag äger ju faktiskt en Zara nu för tiden :fnissa: efter att ha hängt i tråden sedan den startades :Hahaa: men jag måste säga att jag är inte jätteimpad än så länge.
Intressant! Tack mari_tres precis vad jag behövde höra :tumup: (hade beställt en original också men den är DEN SISTA! :shifty: :lol: ).

Varför inte impad så länge?
Nja, jag vet inte riktigt. Jag har väl helt enkelt hittat den ultimata sjalen redan :loving: Jag :heart: Indio
Men Zarorna är snygga, det måste jag ju säga!
Användarens profilbild
Av Scharlott
LillaG skrev:Hur är Zara i längden... håller den måttet? Mao ska jag ha en 4,7 eller 5,2 om jag vill ha ganska exakt 5 m sjal?

Både Zara Och Jade mäts inkl en snedskuren ände. I och med att de har rättså långa snedskurna ändar så kan de upplevas som aningen långa för angiven längd. Dock krymper de i tvätten (vilket all bomull gör ca 5%).
Användarens profilbild
Av LillaG
Scharlott skrev:
LillaG skrev:Hur är Zara i längden... håller den måttet? Mao ska jag ha en 4,7 eller 5,2 om jag vill ha ganska exakt 5 m sjal?

Både Zara Och Jade mäts inkl en snedskuren ände. I och med att de har rättså långa snedskurna ändar så kan de upplevas som aningen långa för angiven längd. Dock krymper de i tvätten (vilket all bomull gör ca 5%).
mmm... med snedskuren ände brukar den kortare varianten funka... får se, kanske kommer ut till dig och testar :D.
Användarens profilbild
Av Scharlott
LillaG skrev:
Scharlott skrev:

mmm... med snedskuren ände brukar den kortare varianten funka... får se, kanske kommer ut till dig och testar :D.
Trevligt! Det får du gärna göra. Du är varmt välkommen :D
Av Lenaskeå
Jag vet inte om Ellevill Caelum räknas till zara, men jag vill oxå vara här så jag hoppas jag får räkna den! :rodna:

Håller med Mari-tres, Zarorna är jättefina men indion :loving: Jag tycker nog inte riktigt om kanten på Zara :oops:
Av Lenaskeå

Jag måste få komma någon dag & klämma & känna?! :tumup:
Användarens profilbild
Av beve
Lenaskeå skrev:

Jätte gärna Lena! Du har "viruserat" mig med Indio (men vilken mjuk, härlig indio har jag lånat från dig och tänkte att alla är likadan. Dumma jag :duh: !), så kanske jag kan virusera dig med en Zara :hellu:

Men hon http://www.flickr.com/photos/38216754@N04/ var inte en enkel "wrap addicted" som jag trodde, utan Ellevills polska återförsäljare! :Hahaa:
Av Lenaskeå
beve skrev:
Lenaskeå skrev:

Jätte gärna Lena! Du har "viruserat" mig med Indio (men vilken mjuk, härlig indio har jag lånat från dig och tänkte att alla är likadan. Dumma jag :duh: !), så kanske jag kan virusera dig med en Zara :hellu:

Men hon http://www.flickr.com/photos/38216754@N04/ var inte en enkel "wrap addicted" som jag trodde, utan Ellevills polska återförsäljare! :Hahaa:
Skyll på mig du!! :banana:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Lenaskeå skrev: Håller med Mari-tres, Zarorna är jättefina men indion :loving: Jag tycker nog inte riktigt om kanten på Zara :oops:
Ja, jag tror faktiskt att det kan vara kanten som ställer till det här med. Får likssom inte till det riktigt bra :hmm:
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?