Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag vågar äntligen ropa hej och tro att jag ska klara av att sticka en spetssjal :vågen: Fick ett mycket enkelt mönster uppletat av melon och nu har jag stickat så långt att jag kan mönstret utantill och känner igen mig om det blir fel :D
Av Nettan
kvarnvik skrev:Jag vågar äntligen ropa hej och tro att jag ska klara av att sticka en spetssjal :vågen: Fick ett mycket enkelt mönster uppletat av melon och nu har jag stickat så långt att jag kan mönstret utantill och känner igen mig om det blir fel :D
Vad är det för mönster?
Användarens profilbild
Av tweed
Nettan skrev:
kvarnvik skrev:Jag vågar äntligen ropa hej och tro att jag ska klara av att sticka en spetssjal :vågen: Fick ett mycket enkelt mönster uppletat av melon och nu har jag stickat så långt att jag kan mönstret utantill och känner igen mig om det blir fel :D
Vad är det för mönster?
Det här: http://entill.typepad.com/ah/AUSTRALISK%20VINTER.pdf
Jag har tänkt mig någon annan avslutning på den, tycker inte att denna är så snygg.
Av Umma
kvarnvik skrev:
Nettan skrev:
Vad är det för mönster?
Jag har tänkt mig någon annan avslutning på den, tycker inte att denna är så snygg.
Vi har olika definition på mycket enkelt :lol: . Fin var den!
Användarens profilbild
Av tweed
Umma skrev:
kvarnvik skrev:
Nettan skrev:
Vad är det för mönster?
Men det är enkelt! Men jag fick börja om tre ggr innan jag kunde hålla ordning på maskorna :lol:
Av Umma
kvarnvik skrev:
Umma skrev:
kvarnvik skrev:
Nettan skrev:
Vad är det för mönster?
Men det är enkelt! Men jag fick börja om tre ggr innan jag kunde hålla ordning på maskorna :lol:
Låter som den är rolig att sticka :tumup: !! Kanske ger jag mig på något diagram någon gång men just nu behöver jag enkla stickningar där jag slipper tänka och helst bara sticka räta...har börjat på en rätstickad liten trekantig sjal att ha runt halsen i kaunigarn i regnbågens alla färger.
Av Ponyo
Nu har jag blockat hemliga koftan. :vågen:
Det var skitskoj! För tidigare har den känt som på tok för liten. När jag provade den själv tidigare så var den kort som en bolero. :fnissa:
Den är stickad i dragspelsmönster, så den drog ihop sig rejält.

Nu får jag hålla tummarna att den håller sig i det skicket sedan.

Lägger upp en bild sen.
Användarens profilbild
Av melon
Härligt!!! :vågen: :vågen: Vill du visa?
Användarens profilbild
Av tweed
Bubbi skrev:Nu har jag blockat hemliga koftan. :vågen:
Det var skitskoj! För tidigare har den känt som på tok för liten. När jag provade den själv tidigare så var den kort som en bolero. :fnissa:

Lägger upp en bild sen.
Ja! :kamera:
Av Ponyo
kvarnvik skrev:
Bubbi skrev:Nu har jag blockat hemliga koftan. :vågen:

Lägger upp en bild sen.
Ja! :kamera:
Snart. Bilden är skickad till mailen, men jag kan inte sätta mig vid datorn just nu.
Nu har jag stickat och stickat och stickat!
Jag håller mig dock till mina strumpstickor för det där med ML, det är inget för mig. Hur jag än försöker så får jag inte till öglorna!

Här http://picasaweb.google.se/Bergkvistan/ ... cxKzXvIwY# finns iallafall bilder på mina skapelser! Lovikkavantar till förbannelse! Åsso ett par vantar till sambon i raggi. Ni kan aldrig gissa vad han kör för bilmärke! ;)
  • 1
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?