Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
ellla skrev:
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
MuuM skrev:
Bubbi skrev:Kaffemoster, men vem ska jag reklamera hos? Känns inte helt kul att reklamera hos Marias garn. Dels för att jag inte har kvitto, dela för att Maria är Maria :roll:

Jag gissar att det slutar med att jag köper nya på de längderna istället.
Köpte du där? Då ska du ju reklamera där... och om hon får nya från leverantören gör det ju inte så mycket.
Ja, jag köpte dem där. :D
Då är det bara att bita ihop, tycker jag. Jag kan följa med som moraliskt stöd. ;-)
Schysst :tumup:
och jag kan vara moraliskt stöd på avstånd. jag är rädd för maria...
Du är inte ensam :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Visslan är superbundis med Maria. ;-) Vi får tvinga med henne.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
MuuM skrev:Visslan är superbundis med Maria. ;-) Vi får tvinga med henne.
:fnissa:

Jag är det numera jag med, och vill inte förstöra det. Men jag ska helt klart gå dit med dem.
Ah, men då så! Då är det ju inga problem. Då är det bara att gå dit en tid när hon inte är sur och gnällig, dvs direkt efter lunch. ;-) :tumup:
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:
MuuM skrev:Visslan är superbundis med Maria. ;-) Vi får tvinga med henne.
:fnissa:

Jag är det numera jag med, och vill inte förstöra det. Men jag ska helt klart gå dit med dem.
Ah, men då så! Då är det ju inga problem. Då är det bara att gå dit en tid när hon inte är sur och gnällig, dvs direkt efter lunch. ;-) :tumup:
Kl 10.30, 11.00 är bra tider också. Lite folk, inte hungrig :D
Bubbi skrev:Kaffemoster, men vem ska jag reklamera hos? Känns inte helt kul att reklamera hos Marias garn. Dels för att jag inte har kvitto, dela för att Maria är Maria :roll:

Om jag fattade Eva rätt, så reklamerar återförsäljaren i sin tur vidare till Knit Pro, och får ersättning därifrån. Jag fick ju nämligen nya vajrar från Stäkets hantverk - trots att jag sa uttryckligen att jag inte var säker på att det var där jag handlat de felaktiga.

Så jag tror inte att återförsäljaren lider någon ekonomisk skada av att man reklamerar.
Användarens profilbild
Av melon
Kaffemoster skrev:

Om jag fattade Eva rätt, så reklamerar återförsäljaren i sin tur vidare till Knit Pro, och får ersättning därifrån. Jag fick ju nämligen nya vajrar från Stäkets hantverk - trots att jag sa uttryckligen att jag inte var säker på att det var där jag handlat de felaktiga.

Så jag tror inte att återförsäljaren lider någon ekonomisk skada av att man reklamerar.
Det är ju inte en återförsäljares fel att företaget har sålt dåliga varor. Det är företagets problem och brukar vl aldrig drabba en återförsäljare. Tråkigt att de verkar så dåliga, många som har gått sönder nu väl?
Användarens profilbild
Av glis
Mina har hållit och alla har funkat förutom att en av 9:orna har skum gänga så att jag måste skruva den i botten flera gånger liksom. I övrigt har de hållit.

Jag kan ändå förstå om återförsäljarna tycker att det är jobbigt att reklamera (fast Maria verkar onödigt skräckinjagande) även om de får full ersättning så är det ju ändå ett merjobb.

Jag är lite nyfiken på Knit-pros metallstickor som säljs hos tex garnkorgen. Funderar på att prova dem nästa gång jag behöver nya stickor trots att jag gillar trä.
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Mina har hållit och alla har funkat förutom att en av 9:orna har skum gänga så att jag måste skruva den i botten flera gånger liksom. I övrigt har de hållit.

Jag kan ändå förstå om återförsäljarna tycker att det är jobbigt att reklamera (fast Maria verkar onödigt skräckinjagande) även om de får full ersättning så är det ju ändå ett merjobb.

Jag är lite nyfiken på Knit-pros metallstickor som säljs hos tex garnkorgen. Funderar på att prova dem nästa gång jag behöver nya stickor trots att jag gillar trä.
Jo det förståss, det kan ju vara merarbetet som tar emot. Jag har reklamerat många saker och det brukar aldrig vara nåt problem. Men då har jag aldrig träffat denna trevliga expedit dock 8)

Har du sett de i plast?
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Nej, jag har inte sett några plaststickor? Är de också knit-pros?

På tisdag skriver jag kustskepparprovet, sedan är jag ledig på kvällarna i Borås igen om du orkar ha hem mig på stickjunta Melon...
Klart jag vill :vågen: :vågen:

Jepp, jag tror de heter spectra och de är i genomskinlig plast. Jag har inte provat dem.

Lycka till på kustskepparprovet!! :tumup:
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:

På tisdag skriver jag kustskepparprovet, sedan är jag ledig på kvällarna i Borås igen om du orkar ha hem mig på stickjunta Melon...

Jepp, jag tror de heter spectra och de är i genomskinlig plast. Jag har inte provat dem.

Orättvist :this: Jag vill också ha stickjunta med melon och glis! Fast jag vill inte behöva sova borta från familjen som glis :hide:
Och lycka till på provet :vågen:
Av Ponyo
melon skrev:
glis skrev:Mina har hållit och alla har funkat förutom att en av 9:orna har skum gänga så att jag måste skruva den i botten flera gånger liksom. I övrigt har de hållit.

Jo det förståss, det kan ju vara merarbetet som tar emot. Jag har reklamerat många saker och det brukar aldrig vara nåt problem. Men då har jag aldrig träffat denna trevliga expedit dock 8)

Har du sett de i plast?
Maria är trevlig. Men hon kan vara lite tuff ibland. Man ska vara fasligt tjenis med henne för att få byta garn utan kvitto.
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:

Orättvist :this: Jag vill också ha stickjunta med melon och glis! Fast jag vill inte behöva sova borta från familjen som glis :hide:
Och lycka till på provet :vågen:
Du vet att du är välkommen om du vill! Men nu är det ju snart mellandagar :vågen: :vågen:
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?