Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

hejhej!

jag är på jakt efter ett mönster på en stickad eller virkad volanghalsduk. är helt säker på att jag trillat över ett mönster på nätet men nu när jag sitter här med garnet hittar jag det inte... är det någon som vet något?

det jag vill göra är alltså som en halsduk som liksom är som en liten tunn i mitten men mest är två breda volanger, en på vardera sidan (shit, vad det är svårt att försöka beskriva sånt här ;)

jag har tänkt göra den i mohair, så något mönster för lite tunnare garn...

hoppas någon av er har ett tips :)
inte riktigt, men nära nog och den var både fin och okomplicerad, så den testar jag :) tusen tack för hjälpen!

har tänkt göra den i antingen mörkt plommonlila eller mörkt petrolgrön och virka på pärlor på innersta varvet, tror det kommer att bli riktigt fint :) varför har man bara så många planer och så lite tid!?!
tussilago skrev:kaja, visst finns du på signerat också..? tycker jag känner igen dina saker...?
Nope. Finns inte på Signerat. Jag har pratat med flera som har testat där och det är höga fasta avgifter och inte någon särskild försäljning för barnkläder. Däremot så finns jag på www.Etsy.com. Det är ungefär som Signerat fast för alla möjliga handgjorda saker, mycket smycken! Jag har nog shoppat nästan alla julklappar där i år! + en hel del av julpyntet!
Kaja skrev:
tussilago skrev:kaja, visst finns du på signerat också..? tycker jag känner igen dina saker...?
Nope. Finns inte på Signerat. Jag har pratat med flera som har testat där och det är höga fasta avgifter och inte någon särskild försäljning för barnkläder. Däremot så finns jag på http://www.Etsy.com. Det är ungefär som Signerat fast för alla möjliga handgjorda saker, mycket smycken! Jag har nog shoppat nästan alla julklappar där i år! + en hel del av julpyntet!
aha, jag tyckte jag kände igen något, men det är lätt att blanda ihop allt :) hur tycker du att det är att sälja på etsy? jag har ett konto där (om det nu inte blivit borttaget pga inaktivitet) men inte kommit igång. finns på signerat men har inte fått sålt något alls (säljer barnleksaker) men eftersom jag ändå betalat startavgiften så tänkte jag hänga kvar lite till och rikta in mig på andra typer av saker också. men det vore intressant att veta hur du tycker etsy är och om du får sålt något där?
tussilago skrev:
Kaja skrev:
Nope. Finns inte på Signerat. Jag har pratat med flera som har testat där och det är höga fasta avgifter och inte någon särskild försäljning för barnkläder. Däremot så finns jag på http://www.Etsy.com. Det är ungefär som Signerat fast för alla möjliga handgjorda saker, mycket smycken! Jag har nog shoppat nästan alla julklappar där i år! + en hel del av julpyntet!
aha, jag tyckte jag kände igen något, men det är lätt att blanda ihop allt :) hur tycker du att det är att sälja på etsy? jag har ett konto där (om det nu inte blivit borttaget pga inaktivitet) men inte kommit igång. finns på signerat men har inte fått sålt något alls (säljer barnleksaker) men eftersom jag ändå betalat startavgiften så tänkte jag hänga kvar lite till och rikta in mig på andra typer av saker också. men det vore intressant att veta hur du tycker etsy är och om du får sålt något där?
tar det via pm. Börjar närma mig gränsen för vad jag tycker är lämpligt här.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?