Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är verkligen bebinan värd nästan 400 kr mer än hoppisen? har äntligen lyckats övertala sambon :D att vi behöver en till långjsal. Har nu länge och väl suktat efter en bebina stjärntecken (den är ju så otroligt fin!) men sambon tycker den är alldeles för dyr (vi är fattiga studenter nämligen....). Så därför lutar jag nu åt ytterligare en hoppediz, men fortfarande finns bebinan i tankarna. Vad tycker ni som har erfarenhet av bägge sjalarna, är bebinan värd de extra pengarna? Är den verkligen så mkt bättre?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vill man ha en tunnare sjal så är den ju massa bättre. Själv gillar jag de lite tjockare sjalarna dock... har en bebina gul/lime om du vill testa. 700 kr inklusive frakt, det är ju ungefär samma som en hoppiz, den är 5.1 m lång.
Användarens profilbild
Av April
Japp... Jag lovar att det är värt varenda krona. Bebina och Hoppiz är två helt olika sjalar och det ÄR mycket sjal för pengarna om du väljer en Bebina. Bebina är verkligen den tunnaste diagonalvävda sjal som jag provat och sedan är den sååååå mjuk :-D

Andrahandsvärdet är högt, så du kan ju alltid sälja den sen ;-)

Kram
Av aldeburgh
Japp... Jag lovar att det är värt varenda krona.
Jag befarade det.... Vill så gärna ha den, men vi får väl se om sambon ger med sig.... Får visa honom svaren här :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Stellaris har kampanjpriser på Bebina just nu. Alla sjalar nedsatta med 100 kr.....
Av aldeburgh
Fru längtan:
har en bebina gul/lime om du vill testa
Tack för erbjudandet, men jag tror nog att jag lyckats övertala sambon (hm...) om bebina stjärntecken trots allt.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Bebina!! REA!! ohhhhhh jag vill så gärna ha en....får se hur mycket pengar jag får i lön .....jag har ju en ergo bokad som jag ska köpa till maken
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?