Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezereht
I så fall om ni har råd röstar jag på Hug a bub, dom är jättefina. Jag ville gärna ha en till Mattias men hade inte råd. OCh det är så bra med fickan på mitten, för man kan förvara sjalen i den när den inte används, så den ligger inte framme och blir smutsig, och så vet man alltid vart mitten är. SJälv hade jag en BabyBundler som jag verkligen gillade, men jag fick alltid leta mitten. TÄnkte sy dit ett märke (men du vet hur det är.. man tänker men det blir aldrig).

Fast jag fick barn sista oktober så den var ju aldrig för varm fast jag hade BabyBundler. Nu i sommar har jag inte kunnat bära så mycket med min vävda sjal för det var så varmt. BabyBundlern fick jag sälja när barnet vägde 6kg för då blev det för tungt, jag har hemskt dålig rygg. Köpte storchenwiege istället. Men det tog ett tag att vänja om från elastisk till vävd. En elastisk sjal är mer förlåtande om man knytit snett. Men vävda är mycket snyggare än trikåsjalarna och mindre smutskänsliga.
Av jojjo
Ja jag har ju en hel del vävda sjalar :D
Har en amasonaz antiqua som är ganska sval och skön så blir det för varmt får jag ta den istället...

Men det är ingen här som vet om pikku ruu är sval?

Annars får jag väl lägga lite mer pengar och köpa mig en hug a bub....
Användarens profilbild
Av April
Tyvärr, ingen personlig erfarenhet av PikkuRuu... men jag har hört att den ska var sval... om det nu var någon hjälp :-) ;-)

Alla PikkuRuu ägarna... vet ni?

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har ingen pikka-ruu men jag har provat en som hastigast och kännt på ytterligare en. De är verkligen svala!
Användarens profilbild
Av Aurian
Vilja är ju född i juli, alltså mitt på sommaren. Jag hade en Moby och tyckte inte att det blev för varmt! (var det superdupervarmt ute så tog jag iof sig Bära Barn eller Rebozon...)
Men jag var jättenöjd med Mobyn, tills jag kom på att jag inte är trikå-sjals-människa...

Fast färgerna på Tricot-Slen (Stellaris) får mig att börja vackla :shock:

Bild Bild Bild Bild
Av jojjo
Neeeej, nu blir det ju ännu svårare att välja när ni kommer och visar upp andra snygga sjalar :D

Vilken tur att jag fortfarande har 29 veckor på mig att bestämma mig för vilken jag ska köpa.. :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har en Pikku Ruu till barnet i maj nästa år. Skall även köpa en till.... Tricot slen var ju jättefina :-)
Av jojjo
naimiez är de så svala som jag har fått för mig att de är?
Användarens profilbild
Av naimiez
jojjo skrev:naimiez är de så svala som jag har fått för mig att de är?
Vet inte än....har precis fått den och bär inte Wilma 19 månader så mycket nu.....Skall ju också ha i maj 2006 ;-)

Kan dock nämna att när jag hade både pikku ruu och mibyn hemma så kändes de likvärdiga. Pikkun kanske något lenare och svalare.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?