Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SoFaD
tass!
Användarens profilbild
Av Annika E
Så läckra!! PET-burkarna var ju störtcoola! Måste testa!
Användarens profilbild
Av Hellen
Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

Hur gjorde du det sista äpplet, det med snodden? Det var inget blixtlås på den eller? Är det tyg runt kanterna? Limmades eller sydde du dit det? Jag e impad :shock:
Av surftrollet
Hellen skrev:Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

Hur gjorde du det sista äpplet, det med snodden? Det var inget blixtlås på den eller? Är det tyg runt kanterna? Limmades eller sydde du dit det? Jag e impad :shock:
:rodna:

Delbart blixtlås, sytt precis som de andra. Snodden trädde jag genom 4 borrade hål, så att knuten hamnade på översidan. Lövet är fastsytt i knuten/ändtamparna.
Användarens profilbild
Av Hellen
esarina skrev:
Hellen skrev:Wow! Vilken häftig förvaringsburk! Det är nästan så jag blir lite pysselsugen jag också.... Helt klart jättehäftiga :love:

:rodna:

Delbart blixtlås, sytt precis som de andra. Snodden trädde jag genom 4 borrade hål, så att knuten hamnade på översidan. Lövet är fastsytt i knuten/ändtamparna.
Jaha! Delbart blixtlås....

Här ska inte pantas!!! Här ska kapas, göras hål, sys och blixtlåsas ist :mrgreen: Ska nog försöka iaf :?
Av surftrollet
Kosmos skrev:Har precis gjort en :tumup:
Kom på när jag höll på med den att två ½ l flaskor borde bli en perfekt nappförvaringsburk :vågen: Behöver nått att ha nappen i när den ligger i väskan eller fickan. I morgon kväll fixar jag en sån :D
:vågen: Bra idé! Jag har en sån liten som ligger som jag inte riktigt visste vad jag ska ha till, men den kanske kommer till användning när bebisen kommit.
tinaw skrev:Du är så cool! 8) <--- du :siishah: :app: :vågen: <--- jag
:hide: Jag letar ju bara upp andras saker och ... kopierar. Men jag är ganska bra på att hitta coola saker. ;)
Användarens profilbild
Av tinaw
esarina skrev:
Kosmos skrev:Har precis gjort en :tumup:
Kom på när jag höll på med den att två ½ l flaskor borde bli en perfekt nappförvaringsburk :vågen: Behöver nått att ha nappen i när den ligger i väskan eller fickan. I morgon kväll fixar jag en sån :D
:vågen: Bra idé! Jag har en sån liten som ligger som jag inte riktigt visste vad jag ska ha till, men den kanske kommer till användning när bebisen kommit.
tinaw skrev:Du är så cool! 8) <--- du :siishah: :app: :vågen: <--- jag
:hide: Jag letar ju bara upp andras saker och ... kopierar. Men jag är ganska bra på att hitta coola saker. ;)
Det kallas inte kopiering, det kallas ingenjörskonst :wink: , varför uppfinna hjulet hela tiden när man kan ta en fördig idé och göra den ännu bättre?!
Användarens profilbild
Av miriel
Snyggt! :tumup:
Har börjat på en liknande "petflaskeburk" men inte avslutat...nu blir jag riktigt inspirerad! :vågen:
Av Jinxan
:love: :love: :love:

Jag satt och tittade på äppelburken någonstans på nätet här för någon dag sedan och ville göra en själv. Jag måste testa
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?