Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Amiechan skrev:
MammaTess skrev:
Amiechan skrev:Puh. Nu har jag och Skadlig gjort 24 stycken såna här:
Bild
(Inte så snyggt foto, men men...)

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Lillprinsen satt i sin bumbostol stora delar av tillverkningsprocessen och studerade oss eller tuggade på nåt. Bra jobbat! :lol:

Tack för tipset noranora!

Oh jag vill också göra, men sidan med recepten vill liksom inte komma fram...snälla...kan du inte lägga in recepten här :lol: :roll: :wink:
Direkt till polkagrischokladen.
Direkt till kaffechokladen.
Direkt till marschmallowschokladen.
Direkt till den mexikanska chokladen.

Kom du aldrig fram till sidan eller missade du att du måste trycka på pilarna för att bläddra bland recepten? :D
Jag är också jättesugen på att göra det här, men, vad är och var hittar man "granulated sugar" och "powdered milk"?
Ketronya skrev:
Amiechan skrev:
MammaTess skrev:
Bild

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Lillprinsen satt i sin bumbostol stora delar av tillverkningsprocessen och studerade oss eller tuggade på nåt. Bra jobbat! :lol:

Oh jag vill också göra, men sidan med recepten vill liksom inte komma fram...snälla...kan du inte lägga in recepten här :lol: :roll: :wink:

Kom du aldrig fram till sidan eller missade du att du måste trycka på pilarna för att bläddra bland recepten? :D
Jag är också jättesugen på att göra det här, men, vad är och var hittar man "granulated sugar" och "powdered milk"?
granulated sugar = strösocker
powdered milk = torrmjölk (tex Sempers torrmjölk som jag köpte på CityGross, finns bland baksaker eller mjöl. COOP tror jag har torrmjölk av märket Nido.)
Senast redigerad av Amiechan den fre dec 04, 2009 14:36, redigerad totalt 1 gånger.
Åh, tack, då blev det genast mycket enklare :D
:app: Amiechan! Funderar på ifall jag också skulle ta och göra, men skulle man inte kunna göra utan torrmjölkspulver och istället blanda pulvret med mjölk? :hmm: Borde inte det bli samma sak?
Amiechan skrev:
MammaTess skrev:
Bild

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Sisan kom aldrigupp :lol:
Grönöga skrev::app: Amiechan! Funderar på ifall jag också skulle ta och göra, men skulle man inte kunna göra utan torrmjölkspulver och istället blanda pulvret med mjölk? :hmm: Borde inte det bli samma sak?
Det kan man ju absolut göra (men då blir det ju inte lika många snygga lager!)
Helene skrev:
Grönöga skrev::app: Amiechan! Funderar på ifall jag också skulle ta och göra, men skulle man inte kunna göra utan torrmjölkspulver och istället blanda pulvret med mjölk? :hmm: Borde inte det bli samma sak?
:Hahaa: Precis!
MammaTess skrev:
Amiechan skrev:
MammaTess skrev:
Bild

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Sisan kom aldrigupp :lol:
Hoppas det funkar nu då. :lol:
Amiechan skrev:
Helene skrev:
:Hahaa: Precis!
:Hahaa: Jaha det var därför!
Användarens profilbild
Av SoFaD
Sia skrev:Jag ägnade kvällen åt att göra en burk lavendelsocker med pimpat lock!
Rätt nöjd med resultatet!!
Bild
fint!! använder man själv blomman då eller det som är när blomman trillat av? har såna blomman trillat av från i en burk, tänkte om jag kunde använda dem?
Av Sia
SoFaD skrev:
Sia skrev:Jag ägnade kvällen åt att göra en burk lavendelsocker med pimpat lock!
Rätt nöjd med resultatet!!
fint!! använder man själv blomman då eller det som är när blomman trillat av? har såna blomman trillat av från i en burk, tänkte om jag kunde använda dem?
Luktar dom gott så kan du nog andvända dem.
Jag andvände torkade lavendelblommor från hälsokosten, 1msk lavendel till 1dl socker ända tills burken är nästan full.
Låt stå i några veckor och skaka om lite då och då.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 32

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?