Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Sino och Marimekko. Precis som många andra! :lol:
Av eamane
Jag har ju en svart moby och så min hemsydda syrenrosa trikå men sen skulle jag nog även prova en Baby Bali Stretch, de är ju så snygga!
Av anna m
Jag skulle välja en MamEco.
Användarens profilbild
Av Helma
En Sino.
Användarens profilbild
Av Alven
Just nu lutar det åt MamEco, men det kommer att ändras många gånger tills/om jag får en trea! :D
Användarens profilbild
Av emmahawk
kajsa kavat skrev::lol: :lol: :lol:

Jag kunde inte välja en så det blev tre :P 8) :wink:

En Sino, en Hug-A-Bub och en Marimekko :)
och det är jag väldigt glad för så hinner jag få ett utlåtande innan det är dags att bestämma sig för mig! :lol: Och Bali Baby Stretch tycker jag också verkar intressant. :)
Av willow77
melon skrev:En mam eco! Helt såld på min. Lite strävare och inte lika elastiskt som andra i trikå, men mycket svalare och lättare att få till en fast och bra knytning som håller hela dagen. Jag kan till och med få till en hyffsad ryggknytning med Siri, 2 år! :D
Har ockdå precis köpt en mam eco och den är verkligen jätteskön! Hade en ultimate babywrap innan som jag lånat av min syster men den är väldigt elastisk så tjejen som bara är 2,5 månad börjar redan kännas lite för tung för den. Men mam eco sitter verkligen jättestadigt. Och vilka gulliga tossor och mössa man fick till!
Av eamane
eamane skrev:Jag har ju en svart moby och så min hemsydda syrenrosa trikå men sen skulle jag nog även prova en Baby Bali Stretch, de är ju så snygga!
Kom på jag skulle nog gärna ha en av pepplons prickiga med :)
Användarens profilbild
Av bani
En MamEco. Den är snygg och lär vara stadigare vilket är bra för en tjockisbebis.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag körde sino och har också en bred babu, lite för varm under sommaren dock så den har inte använts än till lillemannen.
Användarens profilbild
Av mejamy
Just nu lutar det åt en chokladfärgad mameko...men marimekko var ju också bara SÅ fina!!! En grön/grön skulle jag mycket väl kunna tänka mig! :love: Är de sköna och bra att bära i? Hur stadiga?
Av belinda
mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Användarens profilbild
Av mejamy
belinda skrev:mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Åh vad jobbigt då! Kunde du inte ha sagt, att visst är de snygga, men ack så vajjiga eller nått...nu vill jag ju ha både en mameko och en marimekko :purskis:
Av belinda
mejamy skrev:
belinda skrev:mejamy, de är absolut stadiga marimekko! jag har bara moby wrap att jämföra med men jämfört med den är marimekkon himmelsk! tunn och stadig!
Åh vad jobbigt då! Kunde du inte ha sagt, att visst är de snygga, men ack så vajjiga eller nått...nu vill jag ju ha både en mameko och en marimekko :purskis:
moahahaa :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?