Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

...eller ska man satsa på något annat än en Zara om man redan har en Jade? :hmm:

Jag gillar ju min Jade Yonder, men har hittat en underbar grönfärgad Zara OCH en lika vacker grön Hoppediz... :love: :love: Båda är 4,7m och det är den smala Zaran.

What to do? Vilken ska jag köpa till halvåringen som väger 10kg? Eller ska man slå till på båda rent av?! :wink: Det är ju strax jul...
Alltså jag förstår inte frågan. Finns det någon gräns för hur många sjalar man kan ha? :hmm: I så fall har jag inte upplevt den än. Känns som självklart att du kan ha både en zara och en Jade om du gillar färgerna och mönstret.
thanisa skrev:Alltså jag förstår inte frågan. Finns det någon gräns för hur många sjalar man kan ha? :hmm: I så fall har jag inte upplevt den än. Känns som självklart att du kan ha både en zara och en Jade om du gillar färgerna och mönstret.
:iagree: fullständigt :tumup:

Du kan till och med ha två Jade om du vill :wink: Det funkar iallafall med didymossjalar 8)
mari_tres skrev:
thanisa skrev:Alltså jag förstår inte frågan. Finns det någon gräns för hur många sjalar man kan ha? :hmm: I så fall har jag inte upplevt den än. Känns som självklart att du kan ha både en zara och en Jade om du gillar färgerna och mönstret.
:iagree: fullständigt :tumup:

Du kan till och med ha två Jade om du vill :wink: Det funkar iallafall med didymossjalar 8)
Nej, två didymos kan man inte ha. I så fall har man fått dåliga exemplar. Trode det var närmare 10 man måste ha av didymos.
thanisa skrev:
Nej, två didymos kan man inte ha. I så fall har man fått dåliga exemplar. Trode det var närmare 10 man måste ha av didymos.
10 av samma? :shock: Jag som bara har haft två av indio natur, bruna wellen och Simon, annars har jag bara en av varje färg... :fnissa: fast jag har väl bara 14 didy just nu tror jag
Ursäkta, jag omformulerar frågan:
Hur många gröna sjalar ska jag köpa åt mig själv i julklapp? :lol:

Men allvarligt, vad kompletterar Jaden bäst?
En Hoppe
En Didy med lin
En Zara

Har lite svårt att motivera sambon med en 400%ig ökning av sjalgarderoben bara sådär...
mari_tres skrev::lol:

Gillar du breda eller smala sjalar?
Har faktiskt bara Jaden som är 70cm tror jag att jämnföra med. Zaran jag är sugen på är en smal Zara.

Eller vad fasen, ska jag bara slå till på den snyggaste helt enkelt? Se det som ett 'one-night-stand' och ragga upp en ny om jag inte gillade vad jag fick?! :mrgreen:
Anjapanja skrev:
Eller vad fasen, ska jag bara slå till på den snyggaste helt enkelt? Se det som ett 'one-night-stand' och ragga upp en ny om jag inte gillade vad jag fick?! :mrgreen:
:tumup: Låter som en alldeles utmärkt plan om du frågar mig :mrgreen:
mari_tres skrev:
Anjapanja skrev:
:tumup: Låter som en alldeles utmärkt plan om du frågar mig :mrgreen:
Ole dole doff.... Det blir knivigt, alla tre är ju riktiga 'hunkar'! :heart:
Har du inte provat zara så ska du göra det, du måste ju jämföra de bägge! :Hahaa:
Jag för egen del gillar zara bäst. Hoppe är ju tjockare och bredast. Didy är ju didy, jag börjar ändra uppfattning av den sjalen (jag var hatade didy förut). Min personliga uppfattning av de sjalarna enligt mina erfarenheter så tycker jag att ellevills sjalar har mest giv, sen hoppe och sen didy.
Sen beror det på hur stort barnet är som du ska bära. Är det en sprillans ny sjal eller ingosad? Om du ska köpa ny sjal skulle jag välja zaran som är mjuk från start. Hoppe kan man ju få slita med ett tag, likaså didy (beroende på sort).
Oj, va långt detta blev.. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?