Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Panakeia skrev:men? spricker inte ballongen lika lätt eller?Nepp! Den skyddas av höljet. Har iofs inte lekt så våldsamt med den än, går inte med hunden hemma (det blir lätt för våldsamt då och då skulle jag behöva ett hölje av plåt...
Nämen esarina! Å jag som köpte min från Hoppediz! Inte så dyrt förvisso, 65:-, men ändå. Nu har jag ju en som matchar min Curacao förstås.Förlåt.
esarina skrev:Förresten, är det någon som vet om jag *får* lägga upp ett mönster nånstans? Eller är det bäst att helt enkelt dela ut det på förfrågan?Sålänge det inte är en kopia, och det är det väl inte när din miniräknare gjort jobbet, är det väl ok att lägga ut mönstret, tror jag. (Förutsatt att du berättar för mig var jag kan hitta det.):
tinika skrev:Jättefin var den!!Hoppediz.
Om man inte KAN sy då..... nån som vill sälja en kanske?!
esarina skrev:Ja, men det finns inte att få tag i här i Sverige va?! Jag "vågar" inte beställa från andra länder, då jag är sååå usel på engelska, och fattar inte vad som står.....tinika skrev:Jättefin var den!!Hoppediz.
Om man inte KAN sy då..... nån som vill sälja en kanske?!
esarina skrev:Inte ens knyta? Hur funkar det då?Panakeia skrev:men? spricker inte ballongen lika lätt eller?Nepp! Den skyddas av höljet. Har iofs inte lekt så våldsamt med den än, går inte med hunden hemma (det blir lätt för våldsamt då och då skulle jag behöva ett hölje av plåt...
) Ballongen knyter man inte ens, så den kan man återanvända tills den går sönder.
Maerion skrev:jag fattar ingenting...esarina skrev:Inte ens knyta? Hur funkar det då?Panakeia skrev:men? spricker inte ballongen lika lätt eller?Nepp! Den skyddas av höljet. Har iofs inte lekt så våldsamt med den än, går inte med hunden hemma (det blir lätt för våldsamt då och då skulle jag behöva ett hölje av plåt...
) Ballongen knyter man inte ens, så den kan man återanvända tills den går sönder.
Upia skrev:Vem bryr sig om mönstret? Jag vill se ekvationerna!Det här är det som kommer hamna på min hemsida, när jag orkar börja uppdatera den igen:*oxå nörd*
Maerion skrev:Inte ens knyta? Hur funkar det då?Hoppe-hemsidans beskrivning visar bra hur det fungerar. I öppningen ligger bitarna lite omlott, och så snurrar man ihop ballongen och stoppar in den där det ligger omlott. Öppningen kommer låsas av luften i ballongen.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?