Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Jag tycker det verkar vara en kul idé! Men som sagt hur gör man för att undvika såna som stjäl?
Hemmasydd sjal som shcumt (tror jag sa) är kanske inte lika kul att stjäla?

Synd om det inte gick att genomföra för att vissa människor inte kan vara ärliga! :evil:
Användarens profilbild
Av Nova
Ska sjalarna tvättas mellan varje användare?
Det blir ju rejält extra slitage i så fall...
Av eamane
Visst finns det risker med hela idén men samtidigt får man ju lita på folk och om man satte en gräns vid minst 500 inlägg/gott omdöme på typ Tradera eller goda vitsord (som Monique29 föreslog) från någon pålitlig så vore ju riskerna minimerade eller vad tror ni?

Tvätt ska väl inte behövas mellan varje användare, man kan ju tvätta om sjalen är väldigt smutsig eller om barnet kräkts på den eller så?
Användarens profilbild
Av Elsa
Det är ju jättetråkigt om man måste begränsa sig på grund av risken med oärliga människor. Samtidigt förstår jag att man inte vill ta risken med en sjal som man tycker om! 500 inlägg har jag inte skrivit, köpt eller sålt på tradera har jag inte heller gjort, så jag förlita mig på att någon som gjort affärer med mig här kan ge mig vitsord då! :lol:
Av eamane
Elsa skrev:Det är ju jättetråkigt om man måste begränsa sig på grund av risken med oärliga människor. Samtidigt förstår jag att man inte vill ta risken med en sjal som man tycker om! 500 inlägg har jag inte skrivit, köpt eller sålt på tradera har jag inte heller gjort, så jag förlita mig på att någon som gjort affärer med mig här kan ge mig vitsord då! :lol:
Eller så får du sätta fart och skriva som attan :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?