Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag måste önska mig något i julklapp och jag kan inte komma på något, som vanligt :roll: Ett litet bokpaket med ett par olika böcker kanske vore nåt? Så fram med era bästa tips på böcker med GDS-tema :D Jag stickar, virkar och syr, men även en och annan ny liten hobby kan få smyga sig in. Ös på 8)
De bör gå att beställa via svensk webbshop.
Av Umma
Den här tycker jag om, en klassiker :tumup: ! Eftersom den är uppbyggd som en almanacka jan-dec funkar den väldigt bra som julklapp!
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Umma skrev:Den här tycker jag om, en klassiker :tumup: ! Eftersom den är uppbyggd som en almanacka jan-dec funkar den väldigt bra som julklapp!
Bild
Billig var den också :D Vad innehåller den?
Av Umma
kvarnvik skrev: Billig var den också :D Vad innehåller den?
Åh MASSA bra grejer! Största behållningen är Elizabeth Z's kåserande. Hon tog stickning på allvar den kvinnan :D :tumup: ! Varje mån finns ett par olika projekt, bla February Baby Sweater som jag själv håller på med, tröjor, sjal, vantar...osv. Om du söker på bokens namn på Ravelry kommer alla projekt upp. Billig är den, det är bara en enkel pocketbok.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?