Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Köpte en svart/vit indio och hade drömmar om att färga den snyggt med skiftningar (gradation/ombre) men så kom den hem och var sådär ursnygg i sitt original :shock: Så vad ska man göra? Köpa en till??? :hmm: :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Det blir nog till att köpa en till :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har du köpt den än :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Nä än har jag inte köpt en till, kanske ska ta och skaffa en i natur istället? :hmm:

Vill försöka mig på en gradvis färgning (ombre) :roll: :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Be-Linda skrev:Nä än har jag inte köpt en till, kanske ska ta och skaffa en i natur istället? :hmm:

Låter snyggt. I vilken färg/färger?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
zero.sara skrev:
Be-Linda skrev:Nä än har jag inte köpt en till, kanske ska ta och skaffa en i natur istället? :hmm:

Gult till blått. Tänkte det vore roligt med något annat än de "klassiska" rosa/lila färgningarna! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Be-Linda skrev:
zero.sara skrev:

Gult till blått. Tänkte det vore roligt med något annat än de "klassiska" rosa/lila färgningarna! :Hahaa:
:tumup:
Användarens profilbild
Av sapos
Be-Linda skrev: Gult till blått. Tänkte det vore roligt med något annat än de "klassiska" rosa/lila färgningarna! :Hahaa:
:love: kommer bli hur snyggt som helst
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
zero.sara skrev:

Och det säger jag amen till :vågen: Jag som inte använder rosa/lila sjalar, äntligen nån som färgar nån annan färg! :lol:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Men som sagt... Svart/vit var för "kraftig" i sin egen färg för den färgningen tycker jag så nu håller jag på att jaga en naturindio...Helst i siden :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:Men som sagt... Svart/vit var för "kraftig" i sin egen färg för den färgningen tycker jag så nu håller jag på att jaga en naturindio...Helst i siden :mrgreen:
Var det inte Casamia som hade en sån till salu? :hmm:
Användarens profilbild
Av katha
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:Men som sagt... Svart/vit var för "kraftig" i sin egen färg för den färgningen tycker jag så nu håller jag på att jaga en naturindio...Helst i siden :mrgreen:
Var det inte Casamia som hade en sån till salu? :hmm:
Jepp. det bor en hos henne som kan få flytta. Billig också har jag för mig. :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?