Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sagas mamma skrev:BArn som ritar på disktrasor... undrar vilka disktrasor ni använder? Jag kommer inte på någon som går att teckna på med textilpenna... :hmm:
Undrar detsamma! Har hittat fina vita typ 15x15 cm men alla har ju redan mönster! (men jag har ändå inte hittat några textilpennor så det spelar väl ingen roll! ;-))
Helene skrev:
Sagas mamma skrev:BArn som ritar på disktrasor... undrar vilka disktrasor ni använder? Jag kommer inte på någon som går att teckna på med textilpenna... :hmm:
Undrar detsamma! Har hittat fina vita typ 15x15 cm men alla har ju redan mönster! (men jag har ändå inte hittat några textilpennor så det spelar väl ingen roll! ;-))
Panduro brukar väl ha? :D
Amiechan skrev:
Helene skrev:
Panduro brukar väl ha? :D
Panduro har 5st för 32kr :) Finns färdiga matrilalsatser med pennor oxå
Vanliga wettextrasor har vi ritat på.
Har hittat en variant som är utan tryck på någon sida och sen de vanliga som har tryck på en sida men då har barnen bara färglagt trycket och ritat lite till på baksidan.

Textilpennor finns på clasohlson.
joise skrev:Tasselitass

Tänkte det skulle få bli årtpåsar och chokladmjölk :tumup:

Är det någon som vet var man hittar minimarshmallows? Tror aldrig jag sett det i någon affär...
Jag hittade på maxi, har för mig att det var vid glassåser och sådant, sedan hittade jag på ÖB oxå, billigare.
Mumskickan skrev:

Är det någon som vet var man hittar minimarshmallows? Tror aldrig jag sett det i någon affär...
Jag hittade på maxi, har för mig att det var vid glassåser och sådant, sedan hittade jag på ÖB oxå, billigare.
CityGross hade hos oss.
Amiechan skrev:
Mumskickan skrev:

CityGross hade hos oss.
Dollar Store har med :)
Fjärilen skrev:
Amiechan skrev:
Mumskickan skrev:

CityGross hade hos oss.
Dollar Store har med :)
Varning förresten för att hacka mörk choklad i hushållsassistenten. Det dödade vår assistent. :| Önskar jag hade letat efter choklad i mindre bitar från början som jag tänkte först (eftersom vi skulle göra så många burkar då).
Amiechan skrev:Puh. Nu har jag och Skadlig gjort 24 stycken såna här:
Bild
(Inte så snyggt foto, men men...)

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Lillprinsen satt i sin bumbostol stora delar av tillverkningsprocessen och studerade oss eller tuggade på nåt. Bra jobbat! :lol:

Tack för tipset noranora!

Oh jag vill också göra, men sidan med recepten vill liksom inte komma fram...snälla...kan du inte lägga in recepten här :lol: :roll: :wink:
MammaTess skrev:
Amiechan skrev:Puh. Nu har jag och Skadlig gjort 24 stycken såna här:
Bild
(Inte så snyggt foto, men men...)

6 st med kaffesmak
7 st med marschmallows
11 st med polkagris.

Lillprinsen satt i sin bumbostol stora delar av tillverkningsprocessen och studerade oss eller tuggade på nåt. Bra jobbat! :lol:

Tack för tipset noranora!

Oh jag vill också göra, men sidan med recepten vill liksom inte komma fram...snälla...kan du inte lägga in recepten här :lol: :roll: :wink:
Direkt till polkagrischokladen.
Direkt till kaffechokladen.
Direkt till marschmallowschokladen.
Direkt till den mexikanska chokladen.

Kom du aldrig fram till sidan eller missade du att du måste trycka på pilarna för att bläddra bland recepten? :D
joise skrev: Är det någon som vet var man hittar minimarshmallows? Tror aldrig jag sett det i någon affär...
Det finns i mataffärer men på Rusta har dom billiga! Dom på öb är färgade men lite väl sockriga tycker jag.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 32

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?