Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Elflin skrev:Nu är jag snart klar med overallen! :vågen: Jag har axelsömmen, 1½ manschett och halsringningen kvar och jag är så stolt över den! Nu tänker jag nog gå lite wild and crazy :shock: och strunta i mönstret eftersom nog vill ha lite krage på den så man kan dra upp i nacken när hon sitter i sjalen, fast jag vet inte om jag vågar...
Våga!!!
OM det skulle bli fel kan du ju göra om... fast det kommer bli bra och du blir helnöjd!
Kaffemoster skrev:
Juliusdotter skrev:
Kaffemoster skrev:
Björklöv skrev:
Kaffemoster skrev: :fnissa:
Min kör ligger i Råsunda, det vore ju lite häftigt om det vore samma - men jag undrar det. Fast kanske. Eller också är vi flera som stickar.
Nu blev jag nyfken, råsundabo som jag är (och körsångare). Vilken kör sjunger du i?
Råsunda motettkör, i kyrkan i Råsunda. Ska dit och repa ikväll :D
Låter mer och mer som det kan stämma, och ja min styvfar börjar på H, sjunger väl bas (eller va det nu heter), brukar mest låta som brummande när han repar :Hahaa:. Träffar honom i morgon skall kolla närmare med honom då.
Jag kollade med honom igår vad hans barnbarn hette - men eftersom jag var yrslig nog och ville hävda att din dotter hette Matilda, och sonen kom jag inte ihåg alls :oops: så trodde jag inte det var du. Men det var nog så.

Han kör buss, eller hur?
Vist är det han (är hemma hos mig nu) Matlida är faktiskt min lillasyster. Värden är liten
Användarens profilbild
Av ellla
tack tack!
Den är rolig sheldon! Leksaker öht är roliga att sticka :tumup:

En helt annan fråga: Är jag gnällig som blir lite sur över att det är knutar på mitt manosgarn?? Är det ok med knutar liksom? jag tycker i alla fall inte det...
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev:Här är min hemlisstickning!
Bild
Nu kan jag visa den och den är inte hemlig längre.
Åh... Jag blev kär!
ellla skrev:tack tack!

En helt annan fråga: Är jag gnällig som blir lite sur över att det är knutar på mitt manosgarn?? Är det ok med knutar liksom? jag tycker i alla fall inte det...
Nej, jag gillar inte heller knutar. Jag mailade till garnkorgen och frågade om man skulle behöva stå ut med knutar i kaunigarnet så att det blev skarpa färgövergångar, och hon svarade att sånt fick man räkna med.. :evil:
Användarens profilbild
Av ellla
Kaffemoster skrev:
ellla skrev:tack tack!

Nej, jag gillar inte heller knutar. Jag mailade till garnkorgen och frågade om man skulle behöva stå ut med knutar i kaunigarnet så att det blev skarpa färgövergångar, och hon svarade att sånt fick man räkna med.. :evil:
ja, och det blir man ju galen på!!!
:twisted:
Nu var det ju bara i ett melerat garn, och det spelade ingen roll för färgen, men jag blir lite sur ändå...
Användarens profilbild
Av glis
Jag gillar såklart inte heller knutar men kan samtidigt tänka att det skulle blivit jättemycket spill om inte mitt grå-svart-lila Kauninystan hade varit skarvat, och då hade jag fått betala det halva nystanet som varit alternativet med ökade priser på resten. Så det är väl en risk man får ta när man köper färväxlande garn för rimliga pengar tänker jag mig... Men surt är det.
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 267
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?