Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Min pappa skickade 24 små påsar till Aksel i år, så jag var tvungen att få upp dem på väggen på något sätt. Men jag är rätt nöjd, trots den dåliga bilden.

Köpte tyg och ram på Åhléns och små ringar som jag sydde fast och satte bordsduksklämmor i. Och eftersom mönstret är ett träd, så satte jag ringarna som hängen på grenarna. Hann inte fota den utan alla paket, dock. :)

Bild

Kan inte ni visa era hemmagjorda också? :)
Av Abunai
corona skrev:Hemmagjord...av min mamma.
Hon broderade och jag fick stå för paketen :lol:
Jättefin! Jag har haft en dröm om att orka brodera en själv också, men det tar lite för lång tid för mitt tålamod tror jag. 8)
Användarens profilbild
Av glis
Min har min mormors mor broderat till mig 1973! (Jag kommer ihåg att min far fick ett paket med skruvar i en gul plastask i advent -75 vilket är lite coolt eftersom jag inte var tre år än då.) Skall fota sedan, men just nu har jag en katt i knät.

Har de så snyggt tyg på Åhléns?!?! :notes:
Användarens profilbild
Av Kaja
Denna sydde jag förra året och barnen har tjatat sedan mitten på november att vi ska ta fram den:

Bild

Tomten är en liten lös gubbe som får gå ett steg på snöstigen varje dag och när den är framme vid dörren så är det julafton. Motivet är vårt hus.
Användarens profilbild
Av svas
Abunai skrev:Min pappa skickade 24 små påsar till Aksel i år, så jag var tvungen att få upp dem på väggen på något sätt. Men jag är rätt nöjd, trots den dåliga bilden.

Köpte tyg och ram på Åhléns och små ringar som jag sydde fast och satte bordsduksklämmor i. Och eftersom mönstret är ett träd, så satte jag ringarna som hängen på grenarna. Hann inte fota den utan alla paket, dock. :)

Bild

Kan inte ni visa era hemmagjorda också? :)
Jag älskar detta tyg från Almedahls!!!
Användarens profilbild
Av staby
Kaja skrev:Denna sydde jag förra året och barnen har tjatat sedan mitten på november att vi ska ta fram den:

Bild

Tomten är en liten lös gubbe som får gå ett steg på snöstigen varje dag och när den är framme vid dörren så är det julafton. Motivet är vårt hus.
:love: Åååå, vad fin!! Imponerad! :urule: Något sånt är jag ute efter! Orkar inte med en paketkalender känner jag, men vill ändå ha något att plocka fram år efter år. Såg en tygbonad i en leksaksaffär förra året, motivet var en krubba och man fick sätta upp en bild varje dag med hjälp av kardborre, jag gillade den idén med, men inte utförandet. Tänk om man inte var så värdelös på att sy... :roll:
Av Ponyo
Katharina skrev:Vi har en masstillverkad från Oscar & Ellen, men den är fiiiiin som en hemgjord tycker jag.

Bild
Vi har en likadan, men med pepparkaksgubbar. Lite små fickor bara.
Användarens profilbild
Av svas
Abunai skrev:Roligt att se alla eras, med olika ambitionsnivåer. :tumup:

Och visst är tyget fint, ja! Blev glad när jag såg att de hade ett så fint. :)
Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa några meter till en duk eller gardinkappa. Just nu snålar jag. Men det är så fint :loving:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Kaja skrev:Denna sydde jag förra året och barnen har tjatat sedan mitten på november att vi ska ta fram den:

Bild

fiin! :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?