Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag är ny på denna sajt eftersom jag bestämt mig för att köpa en Ergo till min kommande lilla bebis (är i vecka 27 nu).
Jag har ev fått tag på en begagnad Ergo men undrar hur stort behov man är av instruktions-dvd:n som medföljer en ny Ergo. Den finns nämligen inte kvar.

Jag är förstagångsmamma och känner mig rätt osäker på det mesta! Att få upp barnet på ryggen och magen tror jag att jag klarar utan instruktion, men är det något som utförligt och bra kan beskriva hur det fungerar att ha barnet på höften med en Ergo?

Många frågor, hoppas på svar :)
Användarens profilbild
Av Anso
Hej och välkommen!
Har du tittat på Sjalbarns eget knytgalleri?
http://www.sjalbarn.se/knyta.php
Där finns det lite bilder på hur man gör men inte på själva höftbärningen och rincipen är densamma med en Ergo även om det är andra selar i bildserierna.
Men det följer väl med pappersinstruktioner med selen? Där står det i alla fall hur du ska göra för att bära på höften enligt Ergos beskrivning. Jag brukar göra på ett annat sätt (med Ergon så bär man bara med ett axelband när man bär på höften). Jag sätter på selen som vanligt på magen, i med barnet och sedan skjuter jag bara sele och barn åt en sida så att barnet sitter på höften. Då bär jag med bägge axelremmarna (man för korta av en och förlänga den ena för att kompensera att man har förskjutit selen en bit).
Av Epona
Tack hörni, vilken bra sida jag hamnat på, snabb experthjälp på nolltid! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?