Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Jag köpte en POP-jacka på tradera, typ skaljacka, fast den visade sig vara lite gummerad liksom inuti. Och den hade ett hål på fickan, mitt på tyget, som säljaren inte upplyst om. :evil: Hon hör inte av sig heller, och nu undrar jag om man kan laga sådant tyg? :hmm: Det är kanske 7 mm i diameter, dessutom finns små hål i kanterna av ärmarna, men det märks ju mindre. Några tips?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Koste ju inget att fråga iaf. Du behöver ju inte berätta att du har köpt den i andra hand :wink:

Surt då man inte får det man tror att man betalade för :evil:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Det finns vattentäta tyglappar, ca 10 x 10cm, med klister på baksidan som man kan klippa till i lämplig storlek och klistra över hålet. Jag har gjort det på både skalplagg och dunjackor. Sitter superbra trots tvätt. Jag köpte på vanlig syaffär, fanns i olika färger.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Anjapanja skrev:Det finns vattentäta tyglappar, ca 10 x 10cm, med klister på baksidan som man kan klippa till i lämplig storlek och klistra över hålet. Jag har gjort det på både skalplagg och dunjackor. Sitter superbra trots tvätt. Jag köpte på vanlig syaffär, fanns i olika färger.
Jag har lagat galonisar med sådana och det funkade bra. Annars kan man gå in i en PoP-butik och få en laglapp. De har tyg från flera olika år. Jag fick en bit till en skaloverall från typ 2005. Det kostade ingenting, sen limmar man på det med något lämpligt lim, jag tror de rekommenderade sånt där som brukar kallas superlim.
Av Pétronille
Knyttet & K skrev:
Anjapanja skrev:Det finns vattentäta tyglappar, ca 10 x 10cm, med klister på baksidan som man kan klippa till i lämplig storlek och klistra över hålet. Jag har gjort det på både skalplagg och dunjackor. Sitter superbra trots tvätt. Jag köpte på vanlig syaffär, fanns i olika färger.
Jag har lagat galonisar med sådana och det funkade bra. Annars kan man gå in i en PoP-butik och få en laglapp. De har tyg från flera olika år. Jag fick en bit till en skaloverall från typ 2005. Det kostade ingenting, sen limmar man på det med något lämpligt lim, jag tror de rekommenderade sånt där som brukar kallas superlim.
Jaha det var ju intressant! Ska fråga då. Inte textillim alltså?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?