Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Kunde inte hålla mig utan mailade en säljare på Tradera.
Hon sålde en Moby Wrap och hade skrivit att den kan användas tills barnet är 3-4 år! :shock:
Jag förklarade att man brukar använda trikåsjal tills barnet är max runt året, för sen så fungerar det inte så bra pga. att den är elastisk. En 3-4 åring måste väl hamna i knähöjd?
Av anna m
Ja var bra! Det måste väl ändå vara okunskap. Men vad missvisande för en novis som vill börja sjala.
Användarens profilbild
Av melon
:lol: Jag tyckte min Moby blev svajjig redan när Siri vägde 7 kg, runt 4 månader... En 4-åring skulle nog släpa i backen är jag rädd :lol:

Tyckte det var bra initiativ, hon kanske blandade ihop den med vävda sjalar.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
anna m skrev:Ja var bra! Det måste väl ändå vara okunskap. Men vad missvisande för en novis som vill börja sjala.
Håller med! Säljaren var nog inte så sjalkunnig. Fast, minns själv hur jag tänkte köpa en trikåsjal som första sjal till A fast han vägde en del då. Den säljaren var snäll och upplyste mig om sjaltyper så jag backade och köpte en vävd istället. :oops:
Så visst är det bra att påpeka fakta så ingen känner sig lurad... :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
... men helt fel ute var nog inte den säljaren ändå iom att det står i produktfaktan för Moby Wrap att "– Kan användas för nyfödd upp till ca 3 år eller 15 kg. "

Så nog KAN man använda den så länge - även om det nog är ytterst få som gör de... :wink:
Användarens profilbild
Av melon
CrazyMagpie skrev:det står i produktfaktan för Moby Wrap att "– Kan användas för nyfödd upp till ca 3 år eller 15 kg. "
Fast det måste väl ändå vara falsk marknadsföring?

Fast det är klart, man kan ju säga att det får plats 15 små flickor i en ford fiesta bara att det blir väldigt trångt :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
melon skrev:
CrazyMagpie skrev:det står i produktfaktan för Moby Wrap att "– Kan användas för nyfödd upp till ca 3 år eller 15 kg. "

Fast det är klart, man kan ju säga att det får plats 15 små flickor i en ford fiesta bara att det blir väldigt trångt :lol:
Om man bara vill så kan man... eller nåt... typ... :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av melon
CrazyMagpie skrev:
melon skrev:

Typ... :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
melon skrev:
CrazyMagpie skrev:
melon skrev:

Typ... :lol:
:rofl:
Av anna m
Men moby wrap är ju lite si och så tycker jag. Tittar man på deras knytinstruktioner så sitter barnen med benen rakt ner.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?