Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

De räcker inte till allt-i-ett bindor. Bitarna är för smala, men till pocketvarianten räcker de fint. Jag har massor, mest enfärgat, men en del mönstrat oxå. Det känns onödigt att bara slänga dem så vill nån ha mot fraktkostnad så är det bara att hojta :)
Shuna76 skrev:De räcker inte till allt-i-ett bindor. Bitarna är för smala, men till pocketvarianten räcker de fint. Jag har massor, mest enfärgat, men en del mönstrat oxå. Det känns onödigt att bara slänga dem så vill nån ha mot fraktkostnad så är det bara att hojta :)
Du får gärna stoppa med lite i mitt paket när nu allt kommer så småningom så du kan skicka :wink: Jag har gjort några, och tycker det blir ganska bra :D !
pocketbindon kanske skulle vara ett bra alternativ för att ha med på bb, tänkte först om man skulle sy allt-i-ett med dom måste väl göras ganska tjocka?
nån som har tips?

förlåt för trådkapet
Det beror lite på vad du har för uppsugande material i "efter förlossningen"-bindorna..personligen blöder jag så mycket så jag tycker det känns osäkert med pocketbindor, jag vill ha helttäckande PUL i mina. Men det är en smaksak! Annars är ju pocketbindor bra för att man själv kan välja uppsugningsförmåga efter behov.

Det finns en annan variant oxå där man har en "botten" med vingarna & kan knäppa fast den uppsugande delen ovanpå..då kan man byta bara den delen om man vill..lite samma system som formsydd+blöjbyxa om man ska omvandla det till blöjspråk.
Skulle gärna se några bilder på lite olika varianter av bindor som NI har sytt. Har laddat här hemma med bomullsflanell, ekologisk sådan, och så en liten bit PUL. Tänkte fixa till allt-i-ett bindor så det finns till nästa trista omgång.
Marine78 skrev:Skulle gärna se några bilder på lite olika varianter av bindor som NI har sytt. Har laddat här hemma med bomullsflanell, ekologisk sådan, och så en liten bit PUL. Tänkte fixa till allt-i-ett bindor så det finns till nästa trista omgång.
Åh, var har du hittat den ekologiska flanellen? :D
pinkgreen.se
Smultronbarn skrev:
Marine78 skrev:Skulle gärna se några bilder på lite olika varianter av bindor som NI har sytt. Har laddat här hemma med bomullsflanell, ekologisk sådan, och så en liten bit PUL. Tänkte fixa till allt-i-ett bindor så det finns till nästa trista omgång.
Marine78 skrev:pinkgreen.se
Smultronbarn skrev:
Tack! :D
Titta i bytestråden, däre finns det massor med fina bindor.
jazoo skrev:Nån som är intresserad av att sy tygtrosskydd till mig?
Jag kanske kan sy några stycken, men det beror på vad du vill ha. Jag brukar sy mina i flanell, utan något spärrskikt. Men jag kan ordna med PUL också.
Sen beror det på hur många du vill ha och hur länge du kan vänta på dem :wink:
jazoo skrev:Nån som är intresserad av att sy tygtrosskydd till mig?
Jag kan sy med fleece som spärrskikt, med metallknappar, om du vill ha.
Hej, söker någon som kan sy åt mig...(åt min dotter egentligen) endast i naturmaterial - inget plast alls! Jag har en del material, ull, flanell (bomull) lakan och hade tänkt köpa bambu som "uppsugnings del"

Någon som kan hjälpa mig?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?