Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
Anna skrev:jag tänker det är för att det inte är barnsaker? Men det är väll en definitions fråga.
Men vi får ju sälja tyg på säljes och köpes, det görs ofta, det är tillåtet.
Av gurkan
Sagas mamma skrev:Undrar jag.
Varför säljer ni tyger och så här när det finns köp-och säljrubriken? Är det en ny regel eller? :hmm:
Jag hänger mer i GDS än i Köp/Sälj-tråden så för min del får de gärna ligga kvar här. ;)
Sagas mamma skrev:Undrar jag.
Varför säljer ni tyger och så här när det finns köp-och säljrubriken? Är det en ny regel eller? :hmm:
Jag tycker det känns fel att lägga i köp o sälj eftersom det står övriga BARNsaker. Tyg och sånt känns ju inte riktigt som rena barnsaker men här inne tycker jag de passar absolut! :tumup:
Av tumbler
Okej, jag har uppfattat det så att säljestråder, också med tyger, ligger i säljesrubriken. Jag ville veta om det var nya regler. Reglerna kring sånt brukar vara rätt klara här på SB. Jag vill veta för att jag tycker det är praktisk att allt säljes och köpesrelaterat ligger tilsammans och för att jag vill veta hur reglerna är nu eftersom jag själv har tyg att sälja. Får väl fråga en moderator för att få veta.
Av petwol
Skulle vi inte kunna ha en klistrad säljes/bytes-tråd för tyger? Precis en likadan som i byta tygblöjor i tygblöje-säljforumet?

En tråd där man bara får lägga in en annons och allt "kringsnack" får ske via pm. Tråden kan ju rensas en gång i månaden.
belinda skrev:
Elin skrev:men varför skulle det vara ok att sälja tyger här när man inte får sälja annat -varför skulle tyg vara undantaget?
Jag det undrar jag också.
Jag svarade vad jag tycker i tråden jag hänvisades till: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=150014

Mao tycker jag att det borde gälla allt. Ju lättare att hitta, desto bättre. Obs att jag inte menar företagsannonser och sådant utan bara privata rensningar och liknande. :)

Ha dé! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?