Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Vi har haft våra både i ett sånt nät (har funnits på Ellos) det är trekantigt och har stora öljetter i hörnen, man hänger upp det på en spik/krok.
Nu har barnen var sin "fångst" eller vad de heter från Ikea, en sån där nättub i sitt rum med gossedjur
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Yonez skrev:
Linnea skrev:
Elin skrev:har inga råd....men jag är fascinerad över att ni har så många

våra barn har kanske 5 stycken på 2 barn......
Lova har nog 10-15, och då har vi inte köpt ett enda, folk har så dålig fantasi :roll:
Samma här, har inte köpt ett enda gosedjur själv men ändå denna mängd...
:iagree:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Jag är lite inne på att ta ett stort tygstycke. Sy en kanal upptill och hänga på en gardinstång på väggen. På tygstycket tänkte jag sy fickor i olika storlekar och på olika höjd att stoppa saker i, exv. gosedjur. Har inte bestämt mig än för om jag ska sy fickorna i glada tyger eller matchande tapeten. Ett alternativ är att köpa genomskinlig plast att sy utanpå fickan. Bakom den genomskinliga plasten sätter man ett foto på det som ligger i fickan.
Användarens profilbild
Av Yonez
Selman_73 skrev:Jag är lite inne på att ta ett stort tygstycke. Sy en kanal upptill och hänga på en gardinstång på väggen. På tygstycket tänkte jag sy fickor i olika storlekar och på olika höjd att stoppa saker i, exv. gosedjur. Har inte bestämt mig än för om jag ska sy fickorna i glada tyger eller matchande tapeten. Ett alternativ är att köpa genomskinlig plast att sy utanpå fickan. Bakom den genomskinliga plasten sätter man ett foto på det som ligger i fickan.
Det låter smart, gillar iden med foto på det man har i.

Börjar fundera på om jag skall fixa ett stort fiskenär och sätta på ena väggen och knyta fast gosedjuren i.
Användarens profilbild
Av zandrama
Vi har en nättub "mini-fångst" från IKEA, och en ganska stor plastback i en bokhylla. Fantasifullt och bra, men jag gillar backar, det är lätt att städa undan då för både barn och vuxna. :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Fryle
Elin skrev:har inga råd....men jag är fascinerad över att ni har så många

våra barn har kanske 5 stycken på 2 barn......
Och jag kan inte komma på att vi har ett enda till två barn...

När det gäller leksaker annars, tycker jag att backar i hylla är en bra förvaringsmetod, men det kanske inte funkar så bra till gosedjur?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?