Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Ja, om du hade en lite nyföding just nu, vilken trikåsjal skulle du köpa/använda?

Känner mig helt grön på trikåsjalar och har noll koll på vad som finns och vad som är bra. Så ge mig tips på vad jag ska köpa till bebben som väntas i November! :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :lol: :lol:

Jag kunde inte välja en så det blev tre :P 8) :wink:

En Sino, en Hug-A-Bub och en Marimekko :)
Användarens profilbild
Av P
Och jag gillar ju inte trikåsjal så vidarns men skulle jag köpa en så blev det en marimekko :roll:
Användarens profilbild
Av melon
En mam eco! Helt såld på min. Lite strävare och inte lika elastiskt som andra i trikå, men mycket svalare och lättare att få till en fast och bra knytning som håller hela dagen. Jag kan till och med få till en hyffsad ryggknytning med Siri, 2 år! :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag hade köpt en BaBu, en bred (eller ja, jag HAR ju köpt en :D ) Fast jag vill ha en Minimundus också, för att den är så snygg.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Babybundler, MamEco och Retrogrönblom! :heart:
Användarens profilbild
Av mejamy
melon skrev:En mam eco! Helt såld på min. Lite strävare och inte lika elastiskt som andra i trikå, men mycket svalare och lättare att få till en fast och bra knytning som håller hela dagen. Jag kan till och med få till en hyffsad ryggknytning med Siri, 2 år! :D
Låter intressant! Vilka säljer den?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag vet att Babyheaven har MamEco, och det finns säkert fler..
Användarens profilbild
Av frida
Så kort bärperiod och kände mig lite lågbudget så köpte en BaBu slim och är väldigt nöjd. Annars hade jag valt en Mameco el Sino. Har en Hugabub som varit kroniskt utlånad sedan jag bar Martin i den men får se om jag hinner få den tillbaka innan A blivit för stor. Kul att använda den nu när man har lite mer koll.
Användarens profilbild
Av melon
mejamy skrev:
melon skrev:En mam eco! Helt såld på min. Lite strävare och inte lika elastiskt som andra i trikå, men mycket svalare och lättare att få till en fast och bra knytning som håller hela dagen. Jag kan till och med få till en hyffsad ryggknytning med Siri, 2 år! :D
Låter intressant! Vilka säljer den?
Mammabarn tex: http://www.mammabarn.se/butik/
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Kan också rekomendera den. Är helnöjd med min!
Användarens profilbild
Av Elsa
Jag gillar också MamEco! :D Underbar sjal med underbara färger och lite längre användningstid om man nu gillar trikå! Hug-a-buben gick inte heller av för hackor, så en sån kan jag också rekommendera. Annars gäller väl samma som för vävda, välj en med ett utseende/färg som du gillar. Det finns ju så många snygga med paneler t.ex. Marimekko och Moby! :heart:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag kommer ha flera olika men som det känns nu så blir favoriten bali baby stretch :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
en marimekko helt klart och en prickig (också från pepplon.se) såå snygga båda två!
Av belinda
marimekko skulle jag välja :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?