Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sele tycker du bäst om?

Angelpack LX
6
14%
Angelpack Eco
Inga röster
0%
Beco BWD
3
7%
Beco 4:th
5
12%
Beco butterfly
6
14%
Manduca
6
14%
Ergo
13
31%
Pikkolo
1
2%
Action baby carrier
Inga röster
0%
Patapum
2
5%
Användarens profilbild
Av emelie
Jag har en ergo o en beco 4th
och tycker nog att ergon vinner på att jag orkar bära större barn längre.
Becons axelremmar är tunnare o skär in.
Men till ett mindre barn tror jag becon hade varit perfekt.

Så jag röstade Ergo.

Förutom dessa två har jag även burit i BabyBjörn, men jag såg inte det alternativet... :fnissa:

ett ev. nästa barn ska så klart bäras i både beco 4th och ergo, men jag kan även tänka mig att jag kommer råka prova både Angelpack o manduca :mums:
Användarens profilbild
Av Stark
Jag har provat Ergo, Beco, Beco BWD, Patapum baby och Patapum toddler.

De som jag gillar är Patapum baby och Beco BWD. De andra sitter urkasst på mig. All vikt hamnar på axlarana hur jag än gör istället för på höfterna.

Nu köpte jag en Patapum innan BWD fanns/jag provat den så det är en sådan jag har. Jag har letat lite slött efter en BWD, men de är ju supersvåra att få tag på. Så för mig är det patapumen som vinner...

Jag är liten med smal och kort överkropp och har fått ont i ryggen av alla andra selar. Med patapumen hamnar all vikt på höfterna även nu här jag är gravid i v 29 och bär treåringen på ryggen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har testat ergo, beco -4th och butterfly, patapum toddler, manduca och ap eco.
När det gäller favorit står det mellan manduca och beco 4th. Becon fick till slut min röst helt enkelt därför att den är snyggast :loving:
Av dora
jag gillar ergon och använde den tills stora killen var över tre år. har dock butterflyn med ugglan på till bebisarna och den är finare :love:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag valde manducan eftersom det är den selen som hela familjen gillar. Den passar både mig och maken, barnet sitter bra med lagom hög rygg för henne.
Vi har ägt beco butterfly 1, ergo, manduca och angelpack LX. Och provat alpino, beco 4th, patapum.
Patapumen var för kort i ryggen för min "slänga sig bakåt" tjej när hon var åtta månader.
Ergon passade inte riktigt på mig, men J satt bra
Angelpacken tyckte J var för hög i rygggen, men jag gillade den. Skulle kansk funka nu när hon blivit lite större
Alpino och beco 4th har jag bara testat som hastigast
Beco butterfly var jätteskön när jag testade den på en sjalträff, men den jag köpte själv fick jag ont av när jag bar länge trots jysteringar (maken fick inte till det heller) och så tyckte J det var konstigt att sätta sig i selen först och sedan bli uppsvingad :lol:
Av cissi_m
Röstade Ergon, den avlastar bäst, men passar bättre för 6 mån+ tycker jag. Sedan älskar jag ju min AP Eco, där kommer barnet nära nära :loving: nästan som i sjal.
Av Hell Cat
Äger en Manduca och en Ergo. Och nu, när jag bär mest på rygg så anser jag Ergon vara bäst men Manducan hamnar inte långt efter. Till magbärande föredrar jag Manducan eftersom jag vill kunna korsa banden på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?