Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Som sagt. Jag masade mig ur soffan och ner i pysselrummet och fixade i ordning så att jag skulle kunna fota min tvättlappshållare (ie stöttade upp den med lite kartong eftersom den är aningens sladdrig och ofärdig...) och så funkar inte kameran! :gaah:

Tack och lov fick jag igång den genom att ta ur och sätta i batteriet, så här är bilderna. Den blir nog fin när jag har satt på kardborren därbak, hoppas jag. Jag har gjort öppningen framtill istället för upptill som orginalet var, men det kom jag ju inte ihåg. Är rätt nöjd med att jag kom ihåg så här mycket. :-)

Jag lyckas dock inte länka in enstaka bilder från Flickr, så ni får klicka på länken. ;-)

Tvättlappshållare
zmurfan skrev:Äntligen en bild! Att det krävs en virtuell spark i baken för att det ska funka att få se bilder trodde jag aldrig.

Tjusigt!
:Hahaa: har du inte sett min tråd om att ha problem med att avsluta saker? Påbörjade sakernas mästarinna, det är jag det!

Tack. :oops: Själv tycker jag nog inte den är supersnygg, men jag ska använda den, bara jag får fason på kardborrarna därbak. Tror nog att kartongen får vara kvar som stöttning, för annars lär jag bli tokig varje gång jag ska försöka få in handen och få ut en tvättlapp. ;-)
Jo jag har sett den tråden.
Var lite därför jag skrev så där med. Kanske rör du på dig då.
Det var iaf effektivare än att puffa den här tråden och be om bilder. :Hahaa: :Hahaa:
zmurfan skrev:Jo jag har sett den tråden.
Var lite därför jag skrev så där med. Kanske rör du på dig då.
Det var iaf effektivare än att puffa den här tråden och be om bilder. :Hahaa: :Hahaa:
:urule: Du överlistade mig! :shock:

:notes: Be Zmurfan om hjälp när jag inte gör klart nåt. ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?