Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sele tycker du bäst om?

Angelpack LX
6
14%
Angelpack Eco
Inga röster
0%
Beco BWD
3
7%
Beco 4:th
5
12%
Beco butterfly
6
14%
Manduca
6
14%
Ergo
13
31%
Pikkolo
1
2%
Action baby carrier
Inga röster
0%
Patapum
2
5%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara... Jag gillar nog Patapum Baby bäst. När jag är lite tjockare än nu avlastar den bättre än någon annan sele. Mina barn har gillat den låga ryggen och den har det klart bästa huvudstödet av alla selar. Den är snygg, om än lite tråkig.

Eftersom jag är för liten för Patapumen nu bär jag mest i Beco 4th, den är bäst av de andra jag provat. Butterflyen sitter bättre, men jag gillar inte insatsen utan vill ha en vanlig sele som är lätt och snabb att få barnet i och ur.
Av Ponyo
Beco butterfly :loving:

Vi har en 4th gen också, och även om det går snabbare att få upp barnet i en så är axelbanden för korta för mig, och butterflyn är dessutom mer välstoppad. Patapumen var helt värdelös på mig. Midjebältet avlastade inte alls.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Nu har jag inte provat så många av dessa men av dem jag testat måste jag säga Beco BWD :tumup:

Saknade alternativet "annan" då jag fullständigt ÄLSKAR min hemsydda :D har provat olika köpta men det slutar alltid med att jag säljer dem och använder bara min egen.
Användarens profilbild
Av Amaltea
Kan inte rösta - har bara testat två och kan inte ens bestämma vilken av dem som är bäst :lol:
De är liksom bra på olika saker och kompletterar varandra.

Angelpacken är tunn och okomplicerad med ett bra huvudstöd. Men sitter inte så bra över axlarna nu när E är lite större - vadderingen är för kort (både hon och jag har långa ryggar).

Beco Butterfly I tycker jag är lite krånglig att få ner E i men sedan är den enklare att få upp henne på ryggen i samt avlastar bättre och sitter skönare. Men huvudstödet är krångligare än det på Angelpacken (nu har jag dessutom tappat det :? ).

Så bäst?
Förmodligen finns det väl någon annan som är den ultimata för mig (misstänker Ergo men nu bär jag i princip aldrig så...).
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror inte det är så många som provat alla. de flesta har nog bara provat en eller två stycken så svaret på en sån här omröstning blir nog den som flest har helt enkelt :wink:

vilken man gillar beror väldigt mycket på ens kroppsform har jag upptäckt, efter att ha hjälpt massor av folk att prova olika selar.
Av Abunai
Jag har ägt beco butterfly, bwd och 4:th, manduca, ergo och patapum toddler. Vet inte om någon mer också kanske. :hmm:

Tyckte bäst om bwd, men gillar egentligen inte selar har jag kommit på. :P
Av Signatur
Oj, ERGOn är nog egentligen skönast att bära i. Men den är så kort i ryggen. Det blir nog dött lopp mellan Beco 4th och AP LX

Beco Butterfly, Manduca och Patapum är inget för oss.
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag har inte testat alla. Ergo, Manduca, Beco Butterfly och Beco 4th. Tycker att Beco 4th är skönast och sitter bäst av dem jag testat. På mig satt Ergon sämst och min knubbige pojke hade panelen långt ner.
Användarens profilbild
Av Scilla
Vi :heart: Beco 4th!

Men har inte provat alla. Ergo och Patapum är grymt sköna också, men mitt helhetsbetyg för dem sänks av att de inte är lika fina och för att de är så låga i ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?