Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Yonez
Hej!

Mina barn har nog precis hur mycket gosedjur som hellst i varierande storlek. Vad hittar ni på med alla gosedjuren?
Har ni några bra idéer att komma med?

Är ju kul att ha dem framme på nått sätt men att de inte är ivägen överallt.
Senast redigerad av Yonez den lör aug 18, 2007 22:28, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Jag har hängt dem i ett nät i ena hörnet i lekrummet ;-)
Användarens profilbild
Av Dweia
*smygkikar i hopp om att få lite inspiration* :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
En till som har drivor av gosedjur hemma......visst kan man slänga men det tar emot eftersom de flesta inte varit billiga! :?
Användarens profilbild
Av Yonez
naimiez skrev:Jag har hängt dem i ett nät i ena hörnet i lekrummet ;-)
Hur har du gjort då? Som ett fisknät eller som en hängmatta?
Användarens profilbild
Av Linnea
nån som vet nån organisation el liknande brukar vilja ta emot? vissa vill ju inte ha mjuka leksaker vet jag!

vi har en samling i källaren, bilarna, låda under sängen mm (fast jag brukar påpeka inför födelsedagar etc att hon har mycket gosedjur så hon få inte så mycket längre)
Användarens profilbild
Av Ester
har inga råd....men jag är fascinerad över att ni har så många

våra barn har kanske 5 stycken på 2 barn......
Användarens profilbild
Av Linnea
Elin skrev:har inga råd....men jag är fascinerad över att ni har så många

Lova har nog 10-15, och då har vi inte köpt ett enda, folk har så dålig fantasi :roll:
Av anna m
Linnea skrev:nån som vet nån organisation el liknande brukar vilja ta emot? vissa vill ju inte ha mjuka leksaker vet jag!

vi har en samling i källaren, bilarna, låda under sängen mm (fast jag brukar påpeka inför födelsedagar etc att hon har mycket gosedjur så hon få inte så mycket längre)
Kvinnojourer tar gärna emot både leksaker och gosedjur till sina jourbostäder.
Användarens profilbild
Av Linnea
anna m skrev:
Linnea skrev:nån som vet nån organisation el liknande brukar vilja ta emot? vissa vill ju inte ha mjuka leksaker vet jag!

Kvinnojourer tar gärna emot både leksaker och gosedjur till sina jourbostäder.
vilket bra tips, tack :D
Användarens profilbild
Av Yonez
Linnea skrev:
Elin skrev:har inga råd....men jag är fascinerad över att ni har så många

Lova har nog 10-15, och då har vi inte köpt ett enda, folk har så dålig fantasi :roll:
Samma här, har inte köpt ett enda gosedjur själv men ändå denna mängd...
Användarens profilbild
Av brisea
Naimiez, jag har funderat på att göra något liknande det du har gjort, som en hängmatta liksom. Det såg bra ut. Men jag vet inte hur jag ska göra det. Funderade på att sy i något kul tyg. Men hur sätter man upp det?
Användarens profilbild
Av Mamin
Jag har massa dosejur i typ 3 plastsäckar och jag ska skänka bort dom. Junibacken i Sthlm startar en insamling den1 sep av gosedjur som dom sen skickar till Baltikum tror jag det var. Vet att Stadsmissionen också tar emot, dom talade jag med i fredags ang kläder som jag inte begöver längre.

Där har dom läger för barn där dom får kläder, leksaker etc.

Fast du kanske inte bor i Sthlm kom jag på.. :wink:
Användarens profilbild
Av Annika80
Vi har haft våra både i ett sånt nät (har funnits på Ellos) det är trekantigt och har stora öljetter i hörnen, man hänger upp det på en spik/krok.
Nu har barnen var sin "fångst" eller vad de heter från Ikea, en sån där nättub i sitt rum med gossedjur
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?