Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jo, jag hade alla rätt på travet i helgen och vann (bara) 3000 kr så nu ska det beställas overlock från Sewing Machines Direct. Jag har tänkt beställa en Janome 644, tror jag struntar i pressarfotspaketet (har ju sett i annan tråd att man kanske inte behöver dem) men undrar lite över det här med tull. Visst är det så att man kan komma att behöva behöva betala tullavgift också? Vad blir den då isf?
kvarnvik skrev:Ingen tull från England. Jag handlade därifrån för ett tag sedan och är jättenöjd :tumup: Tog typ en vecka att få paketet.
Jag ska beställa imorrn efter jag varit på banken med pengarna.

*längta längta längta*
Jag beställde också en 644 förra söndagen. Längtar som 17!!!
sofiutane skrev:
Shuna76 skrev:Grattis till vinsten :vågen: Tull tillkommer inte inom EU & SMD ligger väl i England? *har ingen koll*
Oh, det låter bra... :tumup:
Och jo, det ligger i England, varav rubriken... :lol: :wink:
Ja just det :duh: Skyller på trötthet eller något :lol:
:hello:
Kapar tråden lite och säger att pressarfötter vet jag inte mycket om men dig har jag saknat florin!
Kul att "se" dig, hoppas du har det bra.
florin skrev:Känn efter ordentligt om du verkligen behöver de där pressarfötterna. Jag har sytt så gott som dagligen i tre års tid och har aldrig saknat dem... De är ju till för att underlätta men de behövs inte, man kan sy samma sak utan dem :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?