Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
Ni som sytt selar, vart köper ni era spännen och sånt? Såg de hade på Panduro men har ju inte sett dem på riktigt så är de bra eller finns de på andra ställen, bättre och billigare?
Av eamane
:roll: Jo då, jag kollar bara inte överallt innan jag frågar :P Typist mej, tack för tipset...
Användarens profilbild
Av Selman_73
I Linköping finns det hos Naturkompaniets butik (http://www.naturkompaniet.se) och en klätteraffär jag inte kommer ihåg namnet på. :(
Hos Naturkompaniet köpte jag Haglöfsspänne som midjebälte. Antar att det är reservdelar till deras ryggsäckar men det var ett rejält spänne för 20:-.
Ohlssons tyger hade några spännen också och likaså Husqvarna butiken.
Det svåraste verkade vara att matcha spännenas bredd med nylonbandens bredd. Klätterbutiken hade jättefina nylonband, det hette något snitsigt på "klätterspråk" men det brydde jag mig ju inte om. ;)
Användarens profilbild
Av Fryle
I våra krokar tycker jag att det mest välsorterade när det gäller remmar och spännen är husqvarnabutikerna.
Användarens profilbild
Av Anso
Titta på Sysidan.se och deras länkar, finns något som heter Gearsoft har jag för mig.
Vad syr du för snyggt nu då? :D
Av eamane
Anso skrev:Titta på Sysidan.se och deras länkar, finns något som heter Gearsoft har jag för mig.
Vad syr du för snyggt nu då? :D
Syr inget än men det finns planer :)

Tack för tipsen!
Användarens profilbild
Av jag71
Spännen finns även på stadium
Användarens profilbild
Av Fryle
jag71 skrev:Spännen finns även på stadium
I vissa av deras butiker, där jag har varit har de inte hört talas om att de skulle sälja spännen...
Användarens profilbild
Av jag71
Fryle skrev:
I vissa av deras butiker, där jag har varit har de inte hört talas om att de skulle sälja spännen...
Man får fråga och tala om att dem har dem. Alla affärer jag kollat på har haft men det har ibland tagit tid att hitta på dem. I en affär hade dem spännena i fikarummet. Dem säljer ju dem som reservdelar till ryggsäckar och inte som spännen (till selar - vilket jag frågade om första gången :lol: :lol: :lol: tog en stund så sa hon "spännen till ryggsäckar? det har vi någonstans! Vänta ska jag leta rätt på dem" och kom tillbaka med en hel stor låda med spännen i olika storlekar)
Användarens profilbild
Av Fryle
jag71 skrev:
Fryle skrev:
Man får fråga och tala om att dem har dem. Alla affärer jag kollat på har haft men det har ibland tagit tid att hitta på dem. I en affär hade dem spännena i fikarummet. Dem säljer ju dem som reservdelar till ryggsäckar och inte som spännen (till selar - vilket jag frågade om första gången :lol: :lol: :lol: tog en stund så sa hon "spännen till ryggsäckar? det har vi någonstans! Vänta ska jag leta rätt på dem" och kom tillbaka med en hel stor låda med spännen i olika storlekar)
Jag har både frågat och pratat med dem om spännen till ryggsäckar och annat. Till slut har hela personalen varit engagerad, inklusive chefen som hämtats på kontoret. Ändå visste ingen något om spännen. De sa att varje butik själv kan välja sitt sortiment.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
På Go hade de spännen, men de har ju köpts upp av Intersport nu. Men övriga sportbutiker borde ju också ha spännen!
Av eamane
:lol: Sportbutiker har jag inte alls tänkt på, de tillhör ju inte de affärer jag brukar besöka direkt :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?