Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elsa
Eftersom maken jobbar skift är möjligheterna för mig att hitta på något på egen hand regelbundet (typ en kväll i veckan) relativt begränsade. Men nu har jag ju kommit på lösningen. Jag har blivit värvad till att dansa square-dance med tanterna här i stan och de kvällar som Petter arbetar får Maldisen helt enkelt hänga med och åka sjal på ryggen! :D :vågen: Hon fullkomligt älskar att dansa i sjalen här hemma, så det borde ju inte vara några problem! Är det någon som testat? Tror ni att det kan fungera?
Användarens profilbild
Av lotti
Tror jag absolut!!!

Jag hade med Agnes på kören flera månader sittande i mobyn! Oftast somnade hon och sov där 2-3 timmar medan jag sjöng och dansade på gradängerna!!!! :D Det var fler i kören som hade sina ammande bebisar med men de fick inte mycket ro eftersom de sparng i skytteltrafik mellan kören och vagnen så fort bebisen lät!!!!!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Dweia
You go girl! :vågen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Inte square-dance men argentinsk tango har vi testat och det fungerade bra :D

Bild
Användarens profilbild
Av lillvilda
jag har funderat på det där jag med jag skulle vilja börja dansa afrikansk dans eller nått men skulle vilja kunna dansa med lillen för han verkligen älskar att sitta i sjalen när man dansar. Får se om jag vågar mig på nån dans med eller utan lillen för jag tycker de är kul att snurra runt med lillen här hemma men känns lite nervöst att vissa mitt taktlösa jag på nån kurs. :lol:
Användarens profilbild
Av jordbarn
Inte squaredance, men lillgossen var med på pappas spelning i fredags natt.
Han satt och sov med på min mage med sina peltor kids på huvudet, medans jag stod och gungade! :loving:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har testat lindyhop (jitterbug) med lillasyster på magen och det gick bra. Funderar på att gå nån kurs men då på en ganska snäll nivå för att inte få alltför högt tempo.
Användarens profilbild
Av Korp
Instämmer, det går nog jättebra.
Jag dansar ibland polska och annat med barn på magen. Man får bara undvika danspartners med stor kalaskula, man får liksom för korta armar då. :wink:
Användarens profilbild
Av Elsa
Tack för era svar och och för att ni delar med er av erfarenheter! Och tack Jemmah för en inspirerande bild! :D Jag ska definitivt se till att visa bilder här på när vi valsar runt! :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har bara provar linedance med barn på ryggen, och bara en kort stund, men det funkade utmärkt den stunden iaf! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?