Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har länge suktat efter en easycare och då speciellt regnbåge.... :love:
Jag hade en öken här för lääänge sen och kommer inte ihåg hur den var.
Är dom svår ingosade? Det verkar inte finnas nån som vill släppa sin regnbåge så det lutar väl åt att jag får köpa en ny men jag vill inte köpa nån ny om de är svåra att få mjuka. Jag har ju hört så mycket gott om easy men de jag känt på är sträva. :(
Kanske man ska satsa på en Dolcino istället? Jag har hört att easy och dolcino är lika. :hmm:
Användarens profilbild
Av Droppen
älskar easy! de jag har/haft är väldigt lättingosade och härligt mjuka! :loving:
Användarens profilbild
Av katha
Droppen skrev:älskar easy! de jag har/haft är väldigt lättingosade och härligt mjuka! :loving:
Ok, hur är den om du jämför med den du har i avataren? (har hört att girasol är mjuka från start..)
Användarens profilbild
Av Droppen
katha skrev:
Droppen skrev:älskar easy! de jag har/haft är väldigt lättingosade och härligt mjuka! :loving:
Ok, hur är den om du jämför med den du har i avataren? (har hört att girasol är mjuka från start..)
nja, jag upplevde inte girasol som särskilt mjuk. absolut inte i början. men alla mina easy har varit det.
Av sjaltokan
Easyn är mjuk från start men den har raka ändar vilket jag inte är överförtjust i när jag knyter knut på sjalen.
Användarens profilbild
Av Jason
thowida skrev:Easyn är mjuk från start men den har raka ändar vilket jag inte är överförtjust i när jag knyter knut på sjalen.
Håller med, det skulle gärna få vara sneda ändar. Annars är easy mjuk och skön tycker jag.
Användarens profilbild
Av Droppen
Jason skrev:
thowida skrev:Easyn är mjuk från start men den har raka ändar vilket jag inte är överförtjust i när jag knyter knut på sjalen.
Håller med, det skulle gärna få vara sneda ändar. Annars är easy mjuk och skön tycker jag.
då blir jag nyfiken vad ni upplever som negativt med de raka ändarna?
Användarens profilbild
Av katha
Om ändarna är raka, då räknas väl easyn som kortare än tex. zara som har låånga avsmalnande ändar och där räknas enbart en ände med i längden. :hmm:
Man får alltså kortare svansar av easyn?

Är easyn tunn?

Finns det nån annan sjal som går att jämföras med Easy?
Av sjaltokan
Droppen skrev:
Jason skrev:
då blir jag nyfiken vad ni upplever som negativt med de raka ändarna?
Dels blir knuten större och otympligare att knyta och dels förloras de extra centimetrarna de sneda ändarna ändå ger. Men avslutar jag tibetanskt när jag bär på ryggen är de raka ändarna bra.
Av sjaltokan
katha skrev:Om ändarna är raka, då räknas väl easyn som kortare än tex. zara som har låånga avsmalnande ändar och där räknas enbart en ände med i längden. :hmm:
Man får alltså kortare svansar av easyn?

Är easyn tunn?

Finns det nån annan sjal som går att jämföras med Easy?
Ja easyn är ju 5,2 längs ena långsidan och då får man ju inte de extra 20-40 cm som en snedände ger på motsatt sida.

Ja easyn är tunn, nej jag tycker det är svår att jämföra den med någon annan den är tunnare och stretchigare än de flesta andra. En del upplever den som lite hal.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Easyn var den första sjal jag hade och jag sålde den för att jag tyckte inte alls den avlastade lika bra som min stork då jag köpt den. Så jag tycker den är för tunn, men de är ju otroligt vackra och vad jag minns var den mjuk o lättknuten..
Användarens profilbild
Av ernamalin
Älskar Easyn!
Har haft en beg lava och har en beg sol samt en ny regnbåge.
Tycker de varit tunna, mjuka och fantastiska.
Ganska mycket giv i dem, tycker att man får dra åt lite efter en stund för sjalen ger med sig och liksom formar sig efter min och barnets kropp. Sitter som en mycket kroppsnära tröja.
Användarens profilbild
Av katha
Vem härinne säljer easy?
Av Lotten
Jag har haft en enfärgad blå och den var jättevacker men inte särskilt skön. Den var liksom lite tunn och hård. De flerfärgade verkar mysigare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?