Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian2
Har ett dockhus från när jag själv var liten på 70-talet som jag vill göra i ordning och ge flickorna i julklapp. Inser att det mesta av möbler och mattor måste kastas. (Vill egentligen bara behålla det i plast som jag kan diska ordentligt.) Ser samtidigt att det verkligen är "snordyrt" att köpa typ Lundby-tillbehör. Någon som gjort nåt liknande och har bilder? Jag har fått tag på en tapetkatalog och mattorna lär jag också fixa. Men resten då?
Användarens profilbild
Av ZaZi
Signe fick mitt gamla 70-talsdockshus med mina gamla möbler. Det mesta trasiga i möbelväg gick att limma ihop med superlim och förbättra färg med lite hobbylack. :)
Jag tapetserade ena rummet (köket, det hade väldigt trasiga tapeter) med presentpapper. Det var lite skört, men resultatet blev helt ok. De övriga rummen lät jag vara precis som de var, för jag gillar verkligen 70-tals estetiken.

Bild
Användarens profilbild
Av Sedum
ZaZi skrev:Signe fick mitt gamla 70-talsdockshus med mina gamla möbler. Det mesta trasiga i möbelväg gick att limma ihop med superlim och förbättra färg med lite hobbylack. :)
Jag tapetserade ena rummet (köket, det hade väldigt trasiga tapeter) med presentpapper. Det var lite skört, men resultatet blev helt ok. De övriga rummen lät jag vara precis som de var, för jag gillar verkligen 70-tals estetiken.

Bild
Hihi, vad kul.:-) Känner igen nästan allt. Tapeter och möbler är samma i stora drag. Dottern fick det och hon och lillebror har lekt sönder i stort sett alla möbler utan sofforna. ;-) Men vi får renovera upp det om ett tag skulle jag tro!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?