Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har börjat virka orange vantar och fotar och skriver allteftersom. Eftersom alla använder olika garn och virknålar så vill jag ha ett mönster som funkar för alla. Även vuxenstorlekar...

Så, recept kommer, men det kan ta någon vecka för det är symaskins-och-pysselvecka inför julmarknaden nästa helg.
Användarens profilbild
Av Fryle
Fina!

Och nu måste jag ju få tag i självlysande garn... går det att tvätta utan att funktionen försvinner? Vad är det för material i det (säkert akryl?)
Kaja skrev:Jag har börjat virka orange vantar och fotar och skriver allteftersom. Eftersom alla använder olika garn och virknålar så vill jag ha ett mönster som funkar för alla. Även vuxenstorlekar...

Så, recept kommer, men det kan ta någon vecka för det är symaskins-och-pysselvecka inför julmarknaden nästa helg.
Vad kul! Väntar med spänning på mönster :tumup:
Användarens profilbild
Av Kaja
Alltså. Jag tror att jag är hopplös. Försöker skriva ner hur jag gör mina vantar. Och inte ens det lyckas jag med. Jag gör det alldeles för mycket på känsla tror jag.

Nåja. Jag är förbi tummen på båda vantarna (virkar båda parallellt, så att de blir lika) och ska börja dra ihop för handleden. Det kanske blir ett mönster i alla fall.... Eller mer en instruktion om hur man skapar sitt eget mönster...

När det gäller det självlysande garnet så kommer jag inte ihåg. Det var väl acryl tror jag, fast det känns lite som en lite plastig och fluffig bommul, så det kan vara någon mix. Det är som alla självlysande saker. Det lyser om man först "laddar det" under en lampa. Eftersom jag kombinerar med ullgarn så räknar jag med att bara handtvätta och det borde det väl klara.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?